14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

Kleine lettertjes 'Maak kans op een office voor mac pakket'

Dag OMT-ers,

ik heb een probleem met het openen van de kleine lettertjes op de site van office:mac (bovenstaande advertentie). ik kan ze niet openen op mijn macbook en iphone. kan iemand ze misschien hier plakken ?

klopt het ook dat de winkels donderdag later open gaan dan normaal ? want op die site staat dat de APR bij mij in de stad om 10 uur open gaat, en op hun eigen site al op 9 uur.

Gr, Victor

Bijdrager
    hansiedejong

Ik kan ze hier ook niet openen op mijn MBP.

Bijdrager
    victor93

dan denk ik dat er gewoon iets mis is met die site

Inactief
    Anoniem

Klopt. De advertentie werkt niet.
    hier de link van de button : http://www.microsoft.com/netherlands/officemacdays/default.aspx?WT.mc_id=ofc560

Bijdrager
    victor93

De butten doet het ook wel, maar alleen dat linkje niet

Inactief
    Anoniem

Vorige week bij iCentre in Delft een MacBook Pro gekocht. Ik vroeg wanneer Office 2011 uit zou komen. November was het antwoord, maar ik moest de versie van 2008 maar kopen want dan kon ik die van 2011 gratis upgraden. Ik wilde wachten, maar argument nummer 2 was dat ze straks 139 euro zouden vragen voor 1 licentie. Kocht ik 2008 kreeg ik 3 licenties en dit gold dan ook voor de upgrade naar 2011.

Nu zie ik op hun website een bedrag van 109 euro en vraag me af hoe zit het nu precies? Heb het in principe maar voor mijn MacBook Pro nodig en de andere MacBook voldoet wel met OpenOffice. Geen behoefte om er 30 euro meer voor te betalen als het niet nodig is.

Onderstaande tekst komt van de website van Microsoft! Dus als ik het goed begrijp kan ik het wel op 2 MacBooks installeren zolang ik ze maar niet beide tegelijkertijd gebruik?

Omvat één productsleutel. Volgens de licentievoorwaarden voor Office is het toegestaan om een gelicentieerd exemplaar van Office te installeren op één computer. Volgens de licentievoorwaarden is het ook toegestaan dat u, als primaire gebruiker van deze computer, voor uw persoonlijke gebruik een tweede exemplaar op uw draagbare computer installeert, bijvoorbeeld een laptop.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Het is een download link naar een PDF bestand:
    http://download.microsoft.nl/mac/launch_promotie_actievoorwaarden.pdf

Bijdrager
    Hansi2124
    Jeroen op 08 november 2010

Nu zie ik op hun website een bedrag van 109 euro en vraag me af hoe zit het nu precies?

Je kan daar beter een nieuw topic over maken. Het topic waar je nu in zit, gaat over onleesbaarheid op een site.

Edit: ik zie dat je er inderdaad een nieuw topic van hebt gemaakt :thumbsup: Daarom heb ik jouw bericht in dit topic verwijderd.

Bijdrager
    Evil Otto

je mag niet meedoen als je niet volwassen bent. Jammer.

Bijdrager
    victor93

ik heb het net even door gelezen, maar volgens mij staan er 2 dingen tegenover elkaar. In ”1.2” staat dat je minimaal 18 jaar moet zijn om je in te schrijven. In ”4.4” staat dat als je jonger bent dan 16 jaar je schriftelijke toestemming moet hebben van je ouder of voogd.

dus hoe zit het nou.

Moderator
    Strifer

ik denk dat het een foutje is dat als je jonger bent dan 16 je toestemming moet hebben… dat zal wel jonger dan 18 moeten zijn.

Bijdrager
    bisson

Ik scheid mijn MBP 15-inch Retina mid-2014 (origineel Apple). met 3 jaar garantie

De grote voordelen:
    Mooie Retina-display (ideaal voor grafisch werk) vrijwel onbeperkt veelzijdigheid met 16 GB RAM-geheugen
    onberispelijke vloeibaarheid met SSD
    Licht gezien de omvang

Het is een oorlog machine:
    Intel i7 quad-processor van 2,3 GHz
    16GB DDR3 RAM
    256GB SSD (vloeiender en efficiënter dan een harde schijf)
    Graphics Intel Iris 1.5Gb gewijd

Het is een vlekkeloze vloeibaarheid, zelfs door grote software gelijktijdig draaiende (Lightroom, Photoshop, SPSS).

geïnstalleerd:
    Mac Office 2016
    Adobe Suite 6.0
    IBM SPSS V.23

Ik blijf open voor elke onderhandeling.

Ik verkoop € 1.000 boerderij

contact met mij op mijn e-mailadres; [email protected]

hartelijk

Bijdrager
    Shmoo

Doe mij maar 5 boerderijen dan..

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Sorry maar ik haak af bij al die vloeibaarheid op een boerderij.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.