30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    knippie

kleine bureaubladen kwijt.

Waarom ben ik steeds mijn kleine bureaubladen kwijt, Ik zit tegen een grijs scherm aan te kijken en als ik klik op de plaats waar zo’n blad moet staan komt er ook wel iets maar ik wil graag zien wat ik doe. Iemand die een oplossing weet?
    Ik heb al 3x opnieuw opgestart , dus dat helpt niet.
    Mijn dock is wel zichtbaar.

Bijdrager
    KarelWillem

Je ‘kleine bureaubladen’?

Wasda??

Bijdrager
    knippie

Ja die!!!!

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien bedoelt TS het Finder-venster?

Gewoon op Finder klikken, links in het Dock……

Bijdrager
    daanclasener

Ik denk dat TS mission control bedoelt, en daar dus alleen zijn recente bureaublad kan zien.

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien wil knip0020 het even verduidelijken? Hij heeft tenslotte het probleem…..

Bijdrager
    daanclasener

Ik deed alleen een gokje

Bijdrager
    Hansi2124

Ik ook.
    :wink:

Bijdrager
    knippie

Het zijn gewoon de schermpjes boven aan je bureaublad, niets meer en niets minder,,

Moderator
    Night

Huh?

Deze?

Bijdrager
    Hansi2124

Vreemde uitleg…. Het beste is het beestje gewoon bij de naam te noemen……
    Bedoel je soms de menubalk?

Bijdrager
    knippie

Dat zijn ze niet, het zijn de schermpjes waarin je iPhoto, Safari of je mail in kan parkeren zodat je gewwoon kan zien wat er open staat,

Bijdrager
    Hansi2124

Maak er dan eens een schermafbeelding van op de plek waar het moet staan, zodat wij niet steeds moeten raden…..

Bijdrager
    knippie

Wat is er nu zo moeilijk aan te begrijpen wat ik bedoel sinds lion als je mission control opent krijg je die schermpjes.
    !http://www.apple.com/nl/macosx/

Het zijn de bovenste schermpjes.

Bijdrager
    Hansi2124

Als je dat nou gelijk zegt in je eerste posting!
    En daanclasener suggereerde dat ook al….

Bijdrager
    knippie

Ja Hansi volgens mij noem je dat gewoon kleine bureaubladen, dat stond ook in mijn eerste post, maar ik wil geen discussie over het niet begrijpen ,want die zijn er al genoeg op dit forum, ik wil graag een oplossing waarom dit bij mij steeds gebeurt, Op dit moment zijn ze gelukkig weer terug maar ze kunnen zomaar weer verdwijnen, de vraag is waardoor?

Bijdrager
    INCTRL

@Knip0020

Als je mission control aan hebt en geen bureabladen ziet moet je even met je muis rechts boven in het scherm gaan, dan schuift een venstertje met een + erin in het scherm …dan op die + klikken en je bureaubladen komen tevoorschijn, zoveel als je maar wilt.

Deze zijn misschien verdwenen na de laatste update ofzo? Maakt niet uit je weet weer hoe je ze tevoorschijn tovert.

Bijdrager
    knippie

INCTRL Dat is een goede tip, als het weer zover is probeer ik deze uit. Bedankt.

Bijdrager
    sjonnie

Als je gezegd had dat het om mission control ging was het duidelijker geweest.

Bijdrager
    KarelWillem

En voor de volgende keer, een plaatje met alle veelgebruikte termen:

Bijdrager
    KarelWillem
    knip0020 op 12 mei 2012

Wat is er nu zo moeilijk aan te begrijpen wat ik bedoel sinds lion als je mission control opent krijg je die schermpjes.

Dat zijn in dit geval geen bureaubladen, maar miniaturen van je openstaande programma’s die beeldvullend werken.

Heb je geen beeldvullende programma’s actief, dan staat daar – vrijwel – niets.
    Zie ook deze schermafbeelding van mijn Mission Control.

Bijdrager
    Jupilerke13

En bijvoorbeeld ook een foto van mijn mission control als bijvoorbeeld Google Chrome in full screen draait.

Bijdrager
    SMac

Hee! Allemaal kleine bureaubladen!

Bijdrager
    SunKeeper

Nee, dat heet Spaces.

Je kunt die losse vensters van de voorgrond en in andere bureaubladen onderling verslepen en zo je vensters ordenen.

Bijdrager
    Stirf

Fout Vinnie. Draai je Lion, kijk dan eens of er een app is die Spaces heet?:wink:
    In Lion is dat allemaal geïntegreerd in Mission Control. Ja ik weet het, het is flauw.

Bijdrager
    KarelWillem

Fout Stirf. Dat heet nog steeds een Space.

Dat het geïntegreerd is in Mission Control, en niet als aparte app te vinden is doet er verder niet toe.

Bijdrager
    Stirf

Je hebt het nu over een space, terwijl Vinnie het eerst had over Spaces. Zie je het subtiele verschil?

Bijdrager
    KarelWillem

Eén Space.

Twee Spaces.

Die bureaubladen hierboven in Mission Control zijn Spaces.

Bijdrager
    SMac

Kleine bureaubladen welteverstaan:lol:

Bijdrager
    KarelWillem

Haha. We dwalen een beetje af, en het verhaal wordt steeds warriger.:wink:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.