-
Q:
Jouw ervaringen met klantenservices (Het Youp-topic)
Youp van ’t Hek is een ‘vriendelijke burgeroorlog’ begonnen tegen al die klantenservices die vooral niet bereikbaar zijn voor klanten en vooral weinig service verlenen.
Wat zijn jouw ervaringen met klantenservices?
De mijne:
Afgelopen week belde ik naar Apple, mijn oplader is stuk. Alles uitgelegd, vertelt de medewerker mij dat hij contact moet opnemen met een andere afdeling, maar omdat het druk was moest ik morgen maar terugbellen om 9 uur..[mod name=Zerk url=/profiel/zerk]: Post aangepast, gecorrigeerd en het topic ontdaan van alle niet ter zake doende reacties.
InactiefAnoniem15 november 2010 om 20:04HTRheeft de slechtjste service ooit. Die zijn de naam bedrijf gewoon niet waard.
Eerlijk gezegd denk ik dat het voor niemand goed is dat hier bedrijven worden zwart gemaakt. Overal komt weleens slechte service voor.
Zeker op deze website kunnen Apple bedrijven, zoals HTR die hierboven wordt genoemd, hieronder lijden. Bovendien kán het zo zijn dat je wordt aangeklaagd voor smaad en laster.
Persoonlijke ervaringen blijven persoonlijk; het is bij de één weleens niet zo goed, en bij de ander uitstekend.
Er was trouwens al een ergens een topic over Apple resellers en wat je van ze vindt…
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.