10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    darkken

Jouw ervaringen met klantenservices (Het Youp-topic)

Youp van ’t Hek is een ‘vriendelijke burgeroorlog’ begonnen tegen al die klantenservices die vooral niet bereikbaar zijn voor klanten en vooral weinig service verlenen.

Wat zijn jouw ervaringen met klantenservices?

De mijne:
    Afgelopen week belde ik naar Apple, mijn oplader is stuk. Alles uitgelegd, vertelt de medewerker mij dat hij contact moet opnemen met een andere afdeling, maar omdat het druk was moest ik morgen maar terugbellen om 9 uur..

[mod name=Zerk url=/profiel/zerk]: Post aangepast, gecorrigeerd en het topic ontdaan van alle niet ter zake doende reacties.

Bijdrager
    Vinhelper

En dat plaats je hier omdat….:slant:

Het hoort eigenlijk in Algemeen.

Bijdrager
    iPrincess

Zeer goede ervaringen met de klantenservice van Apple. Snel iemand aan de lijn en mijn iPod was binnen een week vervangen :thumbsup:

Bijdrager
    Hailstorm

@ darkken. Ik ben ook reuze benieuwd naar je ervaringen met de helpdesk van Van Dale…

Bijdrager
    stavos

Vandale? Die slopen toch alles?:nerd:

Bijdrager
    .Robin
    Inactief
    Anoniem

HTRheeft de slechtjste service ooit. Die zijn de naam bedrijf gewoon niet waard.

Bijdrager
    Lexis

Eerlijk gezegd denk ik dat het voor niemand goed is dat hier bedrijven worden zwart gemaakt. Overal komt weleens slechte service voor.

Zeker op deze website kunnen Apple bedrijven, zoals HTR die hierboven wordt genoemd, hieronder lijden. Bovendien kán het zo zijn dat je wordt aangeklaagd voor smaad en laster.

Persoonlijke ervaringen blijven persoonlijk; het is bij de één weleens niet zo goed, en bij de ander uitstekend.

Er was trouwens al een ergens een topic over Apple resellers en wat je van ze vindt…

Moderator
    Poezenbeest

Het gaat er net om om bedrijven te beschuldigen, maar om ervaringen te delen… En nee, het gaat niet alleen om Apple, maar om allerlei bedrijven.

Bijdrager
    Lexis

Mensen posten eerder een ervaring als die negatief is. Maar inderdaad, je hebt gelijk. Ik speelde ook wel een beetje de moraalridder, omdat ik weet waar dit op uit kan draaien. (Nee, ben geen directe ervaringsdeskundige)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.