11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Doulos

Kindle software alleen in VS store

Amazon heeft de Kindle software voor de iPhone beschikbaar gesteld in de Amerikaanse Store. Dat zal alles met de moeizame regelgeving in Europa te maken hebben denk ik.

Is er een manier om toch in de VS store te kopen? Ik heb namelijk een niet-gejailbreakte iPhone.

Bijdrager
    junjur

jep, dat kan. Log uit met je Europese Account. Probeer dan naar de Amerikaanse store te gaan (onderaan op de startpagina van de store vlaggetje veranderen) en vervolgens een gratis applicatie te kopen. Dan moet je een Amerikaans adres invullen, en klaar is kees. Er zijn ook genoeg topics over op dit forum maar ook gewoon via Google te vinden.

Bijdrager
    Raridder

Maar dan is de vraag kan je leesvoer voor de Kindle bestellen uit amerika? Mp3 bestanden zowiezo niet.

Bijdrager
    junjur

Misschien wel als je een Amerikaanse CC hebt.. Maar dan kun je ook makkelijk een account openen in de Amerikaanse store. Het is dus niet erg nuttig wat je wilt denk ik.

Bijdrager
    jasper050

Mijn eerste boek is binnen, gaat supersnel.
    Ben nu alleen benieuwd hoe lang ik kan lezen voor dat de batterij leeg is.

Een account maken is zo gedaan, even zorgen dat je een compleet adres hebt bijv. een hotel in de VS.
    Amerikaanse iTunes gift voucher kopen op Ebay, et voila.

Bijdrager
    Doulos
    ”jasper050″

Mijn eerste boek is binnen, gaat supersnel.
    Ben nu alleen benieuwd hoe lang ik kan lezen voor dat de batterij leeg is.

Een account maken is zo gedaan, even zorgen dat je een compleet adres hebt bijv. een hotel in de VS.
    Amerikaanse iTunes gift voucher kopen op Ebay, et voila.

Hee, dat is handig. Leg eens wat gedetailleerder uit hoe dit werkt? Bij aanmelding bij de US iTunes store heb je namelijk een CC nodig met een Amerikaans adres.

Ik bestudeer nu diensten als MYUS.com wat ook erg veelbelovend is.

Bijdrager
    junjur

hmm.. ik heb wel een Amerikaanse account, ik weet alleen niet meer precies hoe ik die aangemaakt heb. Ik begin nu een beejte te twijfelen namelijk.

even googlen brengt me dit:

1 Open Up Itunes
    2 Goto the bottom of the page and look on the right for the apps files where its says free and click on any app.
    3 Wait for it to load up then click on get app right below the icon. A log in will popup.
    4 click on create a new account. Welcome screen will appear on itunes click conti, then a contract screen will appear next click all necessary items ik heb een adres van een willekeurig hotel in amerika genomen
    5 Put in all your email info (has to be correct there will be a verfication later)
    6 Next a payment method will appear check the box that says none and make sure that there is no code in the gift registration if there is delete it. Fill out the remainder of the screen.
    7 Verfy the info next and make that its correct. Then go to your email to verfy.
    Now you should have a account without a credit card or redeem coupon. You can access all the free apps for you ipod or iphone with this.

Ik zal dit zelf even controleren.

edit: Geprobeerd en gelukt. Geen enkel probleem.

Bijdrager
    junjur

owja.. je zou dus ook gewoon naar de Amerikaanse store gaan, de Kindle App aanschaffen (zonder nog aangemeld te zijn) en dan je gegevens invullen en bij payment method “none” selecteren.

Bijdrager
    Doulos
    ”junjur”

owja.. je zou dus ook gewoon naar de Amerikaanse store gaan, de Kindle App aanschaffen (zonder nog aangemeld te zijn) en dan je gegevens invullen en bij payment method “none” selecteren.

Super. Gelukt. Ik neem aan dat er een andere truuk is om Kindle boeken te kopen via Amazon?

Bijdrager
    junjur

dat wordt erg, erg lastig. Misschien dat je het (net als in de iTunes Store) zou kunnen proberen met gift certificates ofzo. Zie ook iPhoneclub voor de problemen daarbij.

Moderator
    Poezenbeest

Zoek eens op Stanza in de App Store… Zit meteen een hoop gratis meuk bij…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.