4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Dorienmachien

Kindle ebooks

hallo,
    ik heb op mijn mac de app kindle staan, en hier staan enkele boeken in die ik niet via amazon ofzo gekocht heb. Ik zou ze graag willen synchroniseren met mijn iPad, heb hierop ook kindle staan, heb bij allebei hetzelfde account gebruikt etc maar het lukt niet. Hoe kan ik dit doen?
    groetjes

Bijdrager
    Joffry

Als er geen DRM op zit, kan je deze boeken met Calibre converteren naar ePub en dan in iTunes slepen.

Bijdrager
    csteelooper

Kun je op je iPad in de Kindle App niet in je archief kijken? Bij m’n Pa is me dat ook gelukt. Die heeft de Kindle App op zijn iPhones en op zijn iPad staan (totaal 3 devices). Toen hij na registratie van de Kindle App op zijn iPad bij Amazon een boek kocht stond het na herstart van die App op zijn iPad. Maar niet op zijn iPhones, omdat hij die pas later als devices had aangemerkt bij Amazon. In de Kindle App zit echter een Archief knop (Archived Items) waarmee hij die items kon downloaden.

Zie hier voor meer informatie.

@Joffry: A) Kindle books hebben (helaas) wel DRM, dus converteren met Calibre gaat niet;
    B) Dorienmachien hééft op alle devices de Kindle App, dus het formaat is het probleem niet echt.

Bijdrager
    Beech

Je moet via het menu in de bovenbalk van iTunes kiezen voor aankopen overzetten. Dan kun je als je klikt op je iOS apparaat kiezen voor Apps en staat onderaan o.a. Kindle en daar staan je documenten. De bij Amazone gekochte boeken zie je helaas niet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.