30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 79)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Kinderen uit je tuin weghouden.

Die K*T kinderen hier in de buurt springen steeds over onze schutting en muur heen.
    Elke week valt die bal er wel in. Een stuk of 10 keer.
    Nu kwamen we met een idee om prikkeldraad op de muren te plaatsen om ze uit onze tuin te houden.
    Weet iemand waar dat te koop is?

Of weten jullie een ander alternatief?

Bijdrager
    J-roen

Schrikdraad, landmijnen?

Bijdrager
    Victor88

Gewoon bij intratuin of gamma denk ik

Bijdrager
    Tinnieman

een luchtbuks doet altijd wonderen….. 8)

Bijdrager
    marloez

of een grote gemene hond:P

Bijdrager
    sammerman

Glasscherven op de schutting in cement?

Inactief
    Anoniem

Hmm, bij de gamme of intratuin?
    Daar heb ik dus eigenlijk nooit bij nagedacht.
    Bij welke afdeling moet dat dan nou weer staan.:P

”marloez”

We krijgen 1 Mei 2 kittens. Dus lijkt me niet echt handig. :innocent:

Bijdrager
    marloez
    ”darkleroy”
    ”marloez”

We krijgen 1 Mei 2 kittens. Dus lijkt me niet echt handig. :innocent:

killerkittens van maken! :evil:

Bijdrager
    klaus

Gewoon een dichte haag laten groeien.

En als die hoog genoeg is dan… (;-))

Bijdrager
    Milottegirl

Een mogelijkheid voor mij om goedkoop om iemand te verassen die hier niet heel dichtbij woont. Ik bedoel om onverwacht bij diegene langs te gaan.

Inactief
    Anoniem
    ”Milottegirl”

Een mogelijkheid voor mij om goedkoop om iemand te verassen die hier niet heel dichtbij woont. Ik bedoel om onverwacht bij diegene langs te gaan.

Je belt ook heel vredig aan bij een stel Marokanen, om te vragen of ze willen stoppen met voetballen zeker? Lijkt me nou ook geen optie.

”klaus”

Gewoon een dichte haag laten groeien.

En als die hoog genoeg is dan… (;))

Hmm, we wonen op een hoekhuis, en sinds vorige week zit die schutting erin.
    Dus ja. Niet echt een optie.

Bijdrager
    Milottegirl
    ”darkleroy”
    ”Milottegirl”

Je belt ook heel vredig aan bij een stel Marokanen, om te vragen of ze willen stoppen met voetballen zeker? Lijkt me nou ook geen optie.

Oops verkeerde draadje.

Maar even ontopic: Een manier voor jou om die kinderen weg te houden. Koop een waakhond en ijzerdraad dat je onder het gaas spant. Het gaas hang je aan de bovenkant van de schutting.

Bijdrager
    J-roen
    ”Milottegirl”

Verassen is wel heel drastisch, Milotte. Het is maar voetbal.

Bijdrager
    beammeup

Zelf naakt rond gaan lopen in je tuin,..

:mrgreen:

Inactief
    Anoniem
    ”beammeup”

Dan bellen ze de politie, dat er een pedofiel woont.:P
    (18, hahaha)

Bijdrager
    marloez
    ”beammeup”

geloof me…dat werkt averechts.. :innocent:

Bijdrager
    Deskman

Ehm…

Misschien is het wel een optie om je er niet zo druk over te maken. Als mijn kinderen eens op straat een balletje trappen of heen en weer tennissen dan missen ze wel eens een bal. Dan blijkt 3/4 van de straat vol met boemannen te zitten die bang zijn voor een bal tegen de auto of een voetstap in het perk.

Ik stoor me er niet aan. Wel aan poep voor de deur en friet in het struikgewas en 15 kilo onbezorgde folders in mijn kliko…

Bijdrager
    beammeup
    ”marloez”
    ”beammeup”

geloof me…dat werkt averechts.. :innocent:

Niet als je in opgewonden staat ‘Hallo kleine ondeugd,.. zoek je je bal?’ zegt…

:o

Bijdrager
    michi_rishi

Slotgracht, hoge muur, kokende pek en veren.
    En als dat nog niet helpt dan kun je boven op een clif gaan wonen.

Bijdrager
    AppleFlap

Klaar gaan zitten met de tuinslang:evil: ;).

Bal lekprikken.

Bijdrager
    Hanhart
    ”Deskman”

Ehm…

Misschien is het wel een optie om je er niet zo druk over te maken. Als mijn kinderen eens op straat een balletje trappen of heen en weer tennissen dan missen ze wel eens een bal. Dan blijkt 3/4 van de straat vol met boemannen te zitten die bang zijn voor een bal tegen de auto of een voetstap in het perk.

Ik stoor me er niet aan. Wel aan poep voor de deur en friet in het struikgewas en 15 kilo onbezorgde folders in mijn kliko…

Amen!

@darkleroy : Alsof jij in je snotaap jaren niet eens ging voetballen en je bal verloor. :wink:

Bijdrager
    Moode

Zo lang de ballen in je tuin terecht blijven komen, zullen ze hem waarschijnlijk ook op komen halen. Je moet denk ik wel erg ver gaan wil het ze ervan weerhouden.

Bijdrager
    Katinka
    ”darkleroy”

Die K*T kinderen hier in de buurt springen steeds over onze schutting en muur heen.
    Elke week valt die bal er wel in. Een stuk of 10 keer.
    Nu kwamen we met een idee om prikkeldraad op de muren te plaatsen om ze uit onze tuin te houden.
    Weet iemand waar dat te koop is?

Of weten jullie een ander alternatief?

Jaah, dat vond ik vroeger ook een leuk spel. Er was zelfs een heg in de straat met een deuk precies in mijn vorm, daar ging ik elke dag even in hangen. Zoiets als bij familie Doorzon, zeg maar. Uiteindelijk heb ik me daarvan laten weerhouden door een combinatie van harde valuta en de naderende hartinfarct van de heer des huizes.

Dokken dus, dat helpt. Hoewel ik niet insta voor de alternatieve spelletjes die daarvoor in de plaats gaan komen. Anders kun je misschien ook nog gewoon alles overdekken. Beton is ook erg mooi, met van die schietgaatjes…

Inactief
    Anoniem

Kijk, af en toe is niet erg.
    Maar het gebeurt zowat elke dag. Dan begin je het toch wel een beetje zat te worden.
    Elke keer aanbellen.

En tsja als ik bijvoorbeeld net wakker ben, op m’n vrije dag en nog in mijn slaapkledij rondloop en zo’n kind belt aan, reken er maar niet op dat ik open doe.

En wat doen ze dan?
    Juist, over de schutting heen klimmen.

Vanmorgen rond 11:00 ook.
    Ik kon eindelijk is een keertje uitslapen. Ik lag in me bed, bij te komen, en ineens ging de bel.
    Lekker laten rinkelen. Ik hoorde iets vreemds in de tuin. Keek uit het raam en zo’n kind klom gewoon over de schutting en schuur heen.

Me moeder zei dat ze dat inderdaad wel eens vaker deden.
    Als niemand open doet, gaan ze klimmen.

Bijdrager
    Moode

Is het een idee ze in de gelegenheid te stellen in de tuin te komen zonder aanbellen of klimmen? ZOu wel moeite schelen.

Trouwens, moet dat grut om 11:00 uur doordeweeks niet op school zitten? Leerplichtambtenaar bellen dus :evil:

Bijdrager
    inberlin

Je bent al 18, dan zijn kinderen idd vet irritant.
    Een penthousje mischien..

Inactief
    Anoniem
    ”Moode”

Is het een idee ze in de gelegenheid te stellen in de tuin te komen zonder aanbellen of klimmen? ZOu wel moeite schelen.

Trouwens, moet dat grut om 11:00 uur doordeweeks niet op school zitten? Leerplichtambtenaar bellen dus :evil:

Hey, nu je het zegt:P
    Daar was ik eigenlijk nooit opgekomen. :evil:

Misschien hadden ze gewoon een dag vrij ofzo.

Bijdrager
    Milottegirl
    ”beammeup”

Dan kan Darkleroy niet meer bezig met zijn opleiding, Multimedia vormgeving, en loopt hij een studieachterstand op, terwijl hij eindelijk een leuke opleiding doet. Zijn vorige opleiding, ICT, beviel hem helemaal niet.

Inactief
    Anoniem

:| Uhh.

Bijdrager
    trabant
    ”darkleroy”
    ”Moode”

moet dat grut om 11:00 uur doordeweeks niet op school zitten? Leerplichtambtenaar bellen dus :evil:

Hey, nu je het zegt:P
    Daar was ik eigenlijk nooit opgekomen. :evil:
    Misschien hadden ze gewoon een dag vrij ofzo.

Het is nu paasvakantie.

Ik zou als er gebeld wordt meteen de tuin op ballen scannen en ze snel binnen brengen. Inpikken ja. Het is ten eerste jouw tuin, en pas daarna hun weggetrapte bal. En die tuin was er eerst. Als ze dan gaan klauteren hardhandig duidelijk maken dat er geen bal in de tuin ligt (die ligt immers al binnen). Zodra hun ballenbudget op is, zet jij een advertentie op marktplaats. Verkoop alleen buiten de provincie Zuid-Holland. :P in geen geval de ballen teruggeven.
    Moeten ze maar een betere balbeheersing aanleren.
    Wie mijn reactie overtrokken vindt, mag me helpen een paar niet meer te krijgen oldtimeronderdelen op te scharrelen. Die bleken ook niet balbestendig.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 79)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.