13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Ratz

Kijkt er iemand David Letterman via latebyte.nl? Probleem!?

Kijkt er iemand de LateShow via Latebyte.nl? ik altijd wel met veel plezier! Haalde dan een avi file en keek met de VLC. No problems. Nu hebben ze een ander format (eindigt met r.01 en dan een heleboel andere files) en die kan ik niet meer kijken. Niet met VLC maar ook niet met Real plyer…..
    anyone?

Inactief
    Anoniem

Daar heb je UnRarX voor nodig, dat maakt van die losse files een film.

-> http://www.unrarx.com/

Bijdrager
    Ratz

Zakske ken je de site ook echt? Want ik probeerde het eerst al met MacPardeLuxe en nu ook met jou tip…. maar hij geeft geen sjoege…..

Inactief
    Anoniem

Nope… de site ken ik niet, maar dat maakt niks uit. Ik kom regelmatig dergelijke dingen tegen (r.01 t/m r.weetikveel) en dergelijk materiaal kun je samenvoegen met UnRarX oid.

Bijdrager
    Ratz

Yes! Ik moest desktop kiezen. It’s working. Thanks Zakske…. nu kan ik weer lekker Lateshow kijken:D
    (als je shows van Letterman, Conan, etc leuk vindt… ze staan er allemaal op en maar een paar dagen oud)

Inactief
    Anoniem

Ik ga even kijken… dergelijke programma’s kunnen mijn goedkeuring wel krijgen.

Bijdrager
    blackstar

ik haal die shows (Letterman, Leno, Conan) altijd op via torrent. Het is misschien illegaal en ik mag er waarschijnlijk niet over praten hier maar het is ongeveer de enige manier op amerikaanse tv een beetje te volgen hier in nederland.

Bijdrager
    Ratz

They leave me no choice either:D
    Ik baalde enorm toen Letterman van de buis werd gehaald!!!

Inactief
    Anoniem
    ”black*star”

ik haal die shows (Letterman, Leno, Conan) altijd op via torrent.

Ik ook… net zoals alle films die ik kijk. :sealed:

Bijdrager
    fatboysmart

Hallo Ratz,

Ik ben (was) ook fan van die amerikaande late-night programma’s, dus ik ben ook eens gaan neuzen op LateByte.nl. Ik heb me geregisteerd, maar kom er niet achter hoe die bestanden nu te downloaden zijn. Heb je hier nu wel of niet een Torrent-programma voor nodig?

Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen (ben niet zo’n downloader). Misschien kun je me vertellen welke programma’s ik hiervoor nodig heb (buiten dat UnRarX), of hoe ik het ‘handmatig’ kan doen, want ik kom er niet helemaal uit…

Alvast bedankt.

Inactief
    Anoniem

Voor torrents gebruik ik Azureus. Google even op Azureus en probeer het eens!

Bijdrager
    fatboysmart
    ”MacApp”

Voor torrents gebruik ik Azureus. Google even op Azureus en probeer het eens!

Dank je… Ik zat net de sticky van Unsound te lezen, en de draadjes waarnaar verwezen wordt. De meningen verschillen erg naar wat nu het eenvoudigste programma is. Azureus is denk ik het beste, maar niet het eenvoudigst in gebruik. Ook BitTorrent en TomatoTorrent worden vaak geroemd…

Zoals ik al zei… het is allemaal nieuw voor me, dat downloaden. Weet nog niet welke ik wil gebruiken. Eigenlijk de ‘simpelste’ die zonder veel poespas werkt…

Bijdrager
    roblemmen

Ik vind xTorrent meestal wel lekker werken.
    Je kan zoeken in het programma zelf i.p.v. op een website en ze hebben meestal een behoorlijk goed aanbod.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.