30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 102)
  • Q:
    Bijdrager
    Josh_b

Kiezen tussen New York en iMac :P

Beste OMT’ers
    Ik begon zonet weer te twijfelen wat ik zal doen. Ik heb mezelf opgegeven voor een reis met school naar the big apple. Dat kost in totaal ongeveer €900. Maarja ik wil ook graag een nieuwe iMac kopen. En nu weet ik niet wat ik zal doen. NY opzeggen of de iMac uitstellen:?

Bijdrager
    Nick Nack

Ga naar New York.

Een iMac kopen kan altijd, voor €900,- een schoolreis naar New York niet…

Bijdrager
    Josh_b

Nee maar als ik zelf zou gaan ben ik voor €750 klaar, vlucht hotel eten en nog 150 overige uitgaven meegerekend. Dat vind ik nogal een aanzienlijk verschil.

Bijdrager
    Nick Nack

Ga voor New York.

Dat is een mooiere ervaring dan een iMac op je kamer.

Bijdrager
    Josh_b

Ja maar na 6 dagen is je geld weg en een iMac daar heb je langer plezier van.
    En ik irriteer me ook aan de gedachte dat de begeleiding waarschijnlijk gratis meegaan op onze kosten. Wat is het toch moeilijk allemaal:P
    Achja als ik blijf zitten (waar het nu naar uit ziet) kan ik sowieso niet mee en krijg ik al mn geld weer terug. Maar opzich wil ik ook weer wel gaan :sealed:

Bijdrager
    Soulshaker
    ”Josh_b”

Ja maar na 6 dagen is je geld weg en een iMac daar heb je langer plezier van.

Blijkbaar heb je de keuze al gedaan , waarom dan nog vragen? :?

Bijdrager
    Josh_b

Omdat ik niet zeker weet wat ik zal doen. Opzich is het maar 6 dagen, maar het lijkt me van de andere kant ook wel weer leuk:)

Bijdrager
    Patrock

Waarom moeten we jou ervan overtuigen? Doe gewoon wat je zelf wilt.

Ontopic: Heb je al een MacBook of andere Mac? Ga voor NYC.

Bijdrager
    Helmert

ga naar New York en neem een goedkope macbook mee!!

Bijdrager
    Josh_b

De eerste witte macbook uit 2006:P dus ik denk dat ik gewoon naar NY ga.
    Waarschijnlijk krijg ik van m’n oma wel een voorschot, ze weet dat ik een nieuwe computer wil. En mijn opa had een erg goed pensioen :innocent:

Bijdrager
    Josh_b
    ”Helmert”

ga naar New York en neem een goedkope macbook mee!!

Nou liever niet:P deze komt ook uit de states en heeft me een hoop extra centen gekost. Dan kan je hem beter uit engeland halen.

Bijdrager
    janhh

Of ga 2x op skivakantie:D

maareh zonder gekheid: ga lekker naar new york geld voor een nieuwe pc komt altijd wel ergens vandaan de gelegenheid om naar ny te gaan veel minder vaak helaas…

Bijdrager
    Wouzje

ik zou ook twijfelen…. 9 dagen NY is ook zo voorbij… en een imac heb je langer plezier van… plus je gaat met school en dat zijn niet altijd je beste maten en of gezeldschap…

ikzelf wil ooit een keer stage lopen of een minor volgen in amerika… dus waarschijnlijk krijg jij ook genoeg kans.

Bijdrager
    Helmert

@ josh Waarom wel uit Engeland en niet uit de VS?

Bijdrager
    stanne

New York City baby!

Bijdrager
    oegemeister

NYC!!

Dit is gewoon DE stad… Een ervaring die je niet zult vergeten! En aangezien je al een mac hebt…. Dan zou ik de iMac een half jaartje uitstellen!

gr Sjoerd

Bijdrager
    J-Flex

Duidelijk naar New York gaan! Waarom? 900 eckies voor zes dagen The Big Apple is zeker niet veel. En de ervaring die je daar op doet is echt super! Ik heb New York gezien en ik heb een iMac. Geloof mij, die iMac kan echt nog wel iets langer wachten.

Probeer anders een deal met je ouders te maken. Ga naar New York, leer je zelf helemaal kapot, ga over en als ‘beloning’ daarvoor probeer je een gedeelte van je iMac gefinancierd te krijgen;)

Bijdrager
    Josh_b
    ”Helmert”

@ josh Waarom wel uit Engeland en niet uit de VS?

Binnen de EU hoef je geen invoer belasting te betalen. En buiten de EU wel

En ik heb de knoop doorgehakt ik ga gewoon naar NYC
    Dan vraag tzt wel een voorschot voor een iMac

Bijdrager
    Afroman

Gewoon naar New York, een iMac kan wel wachten. En ik verwacht feauteau’s!

Bijdrager
    Josh_b
    ”J-Flex”

Duidelijk naar New York gaan! Waarom? 900 eckies voor zes dagen The Big Apple is zeker niet veel. En de ervaring die je daar op doet is echt super! Ik heb New York gezien en ik heb een iMac. Geloof mij, die iMac kan echt nog wel iets langer wachten.

Probeer anders een deal met je ouders te maken. Ga naar New York, leer je zelf helemaal kapot, ga over en als ‘beloning’ daarvoor probeer je een gedeelte van je iMac gefinancierd te krijgen;)

Haha goed idee

Bijdrager
    Simon90

Zal ik ook nog even:

NY!!!!

Maargoed, met school zeg je? Welke school? Hoe oud ben je?

Bijdrager
    themacs

Fuck NY!
    Halen die iMac!!! :evil:

Bijdrager
    Wouzje

Josh stel je eens voor hoe mooi die google foto’s van NY zullen zijn op je imac :evil: :evil:

Bijdrager
    Fishstick

New York – for sure!

Bijdrager
    Лукас
    ”Afroman”

Gewoon naar New York, een iMac kan wel wachten. En ik verwacht feauteau’s!

Bijdrager
    trabant

NY.
    Spullen kopen kan altijd nog.

*En trabant denkt weemoedig terug aan dat uitstapje voor de misdienaars en verkeersbrigadiers naar de Beekse Bergen en dat schoolreisje naar Londen dat toen heel wat was. Geen flauw idee wat voor computer hij toen had…*

Bijdrager
    Elation

The Big :apple: !

Bijdrager
    Josh_b

Ok het is me duidelijk het wordt NY.
    Ik zal jullie de foto’s laten zien t.z.t (is pas in oktober dus da duurt nog ff) Ondertussen ga ik gewoon elke maand wat opzei zetten voor de iMac. Deze maand heb ik toch een hoog loon als het goed is dus dan zijn de eerste 200 binnen voor de iMac.
    En dan hoeven er geen google foto’s op maar mooi m’n eigen vanaf het empire state building:D

Bijdrager
    Afroman

Is het pas in oktober?
    Als je nu 900 euro voor het reisje hebt kan je toch gewoon lekker doorsparen voor je iMac?

Bijdrager
    diotav

Mooi .. NYC vergeet je gewoon niet meer. Ik was er in November en wil snel terug! 8)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 102)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.