5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bartdingen

Keynote zonder dia's

Ik heb een Keynote presentatie gemaakt, met daarin klikbare vormen (knoppen). Als je hierop klikt, spring je naar de daartoe bestemde dia.

Dia 1 vormt een overzicht en de daarna volgende dia’s betreffen alle onderdelen in dit overzicht.

Nu is het de bedoeling dat deze presentatie grootscheeps verspreid wordt in onderwijsgevend Nederland. Ik zou echt graag willen zien dat ik de Keynote kan exporteren naar een HTML (dat kan al), maar dat het dan geen Keynote meer is. Een soort website zeg maar, waarin je alleen op de knoppen kunt klikken en geen overzicht meer kunt krijgen van alle dia’s enz.

Het moet dus geen website zijn, want het bestand moet ik kunnen versturen om hem ook offline te kunnen gebruiken.

Bijdrager
    iPhilipFisser

Wil ik ook graag weten…

Bijdrager
    iPhilipFisser

Hoe doe je dat trouwens: hyperlinks maken in Keynote?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als ik het me goed herinner kun je een Keynote-presentatie naar Flash exporteren, maar ik weet niet of zulke knoppen e.d. dan nog werken … maar dat kun je allicht even proberen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Keynote kan exporteren naar o.a. Quicktime, PowerPoint en HTML, maar afhankelijk wat er verder in die presentatie staat wordt niet alles correct overgezet. Animaties b.v. (lees: bewegende objecten) vormen een probleem.

@iPhilipFisser
    Een ‘echte’ hyperlink zoals in een site gaat eigenlijk niet. (Je kun namelijk niet zonder meer terug keren tenzij met een aparte koppeling) Maar je kunt tekst selecteren en dan via het ‘voeg-in’ menu ‘tekstkoppeling’ kiezen. Je kunt dan de tekst 4 dingen laten uitvoeren: 1 naar een site gaan, 2 naar een ander keynote bestand, 3 een e-mail bericht maken of 4 naar een andere dia. Die laatste komt dan het dichts bij een echte hyperlink.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.