15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Bamboe81

Keynote viel beetje tegen toch

Naar m’n gevoel viel de keynote tegen, maar ik twijfel ook of ik mss niet te hoge verwachtingen had ofzo. Dus heb ik het OMT-artikel van vanmiddag erbij gepakt. http://www.onemorething.nl/2013/10/apple-evenement-vanaf-1830-uur-vanavond-alle-verwachtingen-op-een-rij/

Er zijn 3 categorieën:
    – zeer waarschijnlijk/zeker
    – mogelijk
    – in your dreams

In de eerste categorie is alles uitgekomen behalve de Mac Mini. En niets uit beide andere categorieën. Heb toch het gevoel dat een voorspelbare en weinig bijzonder event was. Standaard upgrade rondje. Ben benieuwd hoe andere forum-leden hier dit zien! .

Bijdrager
    Ansems

Je hebt gelijk met het Standaard upgrade rondje maar het is me toch niet tegen gevallen vooral de iPad’s vind ik heel leuk geworden. ook dat de iPad mini met retina-display AKA iPad mini 2 een A7 heeft gekregen in plaats van de verwachte A6.

Bijdrager
    Triumph

Wie had nu verwacht dat 10,9 gratis zou zijn!!
    Wat me verder opviel dat de iWork app niet cloud based zijn, ze zijn te koop in de Mac App Store (bv Pages 5.0 290 MB € 17,99)
    Wat ik las de icloud versies nog steeds beta zijn.

Bijdrager
    Nic

Ik vind de gratis apps en OS X erg welkom. Dat Apple steeds verder achter loopt qua graphics steekt, hoewel de Iris 5100 ipv de HD5000 in de 13″ MBP wel aardig is.

Dat er geen geüpdate Mac Mini is is ronduit jammer, en doet me vermoeden dat Jony Ive een geheel nieuwe Mini in petto heeft die zo dun is dat je niet alleen je eigen monitor mee moet nemen, maar ook je eigen processor en opslag. Maar hij is natuurlijk wel 20% dunner.;)

Bijdrager
    iMad

Haha sorry dat ik moet lachen om deze topic, mensen zijn blijkbaar nooit tevreden.

Bijdrager
    Bamboe81

Ja, Maverick gratis had ik idd niet verwacht! En iPad was ik ook verbaasd over verschil in dikte en in gewicht. Maar uiteindelijk was het alleen de producten die een update nodig hadden, behalve de Mini en Display. Had die laatste twee toch zeker ook wel verwacht. Enorm mooie update weer, maar toch beetje karig.

Bijdrager

Tjah, wat is teleurstellend? Ik vind het ook jammer dat Apple niets ‘nieuws’ heeft aangekondigd. Maar ik denk dat we dit in de toekomst gewoon wat minder moeten verwachten. Apple kan gewoon niet elke keer met iets nieuws komen. Wat ik wel jammer vind is de iPad 2, waarom niet de 3? Geen touch ID bij de iPads, en dat het Thunderbolt Display geen update heeft gehad.

Bijdrager
    The Redesigner

Zoals mijn naam al zegt:
    Apple innoveert niet, Apple redesigned.

Daarom vallen de keynotes voortaan tegen.

Bijdrager
    Nic

Ik vind het vooral jammer hoe Apple steeds verder begint achter te lopen op de competitie ten aanzien van de graphics.

Bijdrager
    Afroman

Dat hebben ze altijd gedaan. Maar zijn wel van hoge klasse.

Bijdrager
    BoniMacX
    Bamboe81 op 22 oktober 2013

Naar m’n gevoel viel de keynote tegen, maar ik twijfel ook of ik mss niet te hoge verwachtingen had ofzo..

jaja, naar mijn gevoel heb je het bij het rechte eind over je te hoge verwachtingen.

ik zou aansluiten op dit draadje: http://www.onemorething.nl/community/topic/macbook-haswell-early-2014-refresh/?quote=2611172#postform
    of zelf topics starten met gelijkaardige vragen.

Misschien weet iemand al wat er voor het voorjaar 2014 op stapel staat bij Apple.
    Dan kan je daar op wachten en als het zover is weer het gevoel hebben dat de keynote tegen viel.
    Ik lees dit soort ‘gevoelens’ al zo’n 15 jaar op fora.
    Mij niet gelaten.
    Bedenk me echter er steeds wel bij dat dit ‘een voelen is wat men denkt’.:-)

Bijdrager
    MouseMighty

Ik moet de topicstarter echt gelijk geven hoor, ik volg deze keynotes als sinds 1992 ofzo en zit nou nog steeds te wachten op de PowerBook G5!!:x Ik hoef helemaal geen Retina display en OS X is overrated, System 7.5 FTW!

Bijdrager
    bartvdv

We gaan toch niet beginnen zeuren over een tegenvallende keynote !

Bijdrager
    IOS dude

toen hij over apps begon dacht even: “nu moet er een apple tv in beeld komen!”:)

Moderator
    Poezenbeest

Eensch met Muis! Weer geen PowerBook G5… alhoewel ik nu wel wil dat die een retinascherm gaat krijgen! Ook voor de New Newton trouwens!

Ik moet zeggen dat ik Systeem 10.9 inderdaad een beetje vind tegenvallen ten opzichte van Systeem 7.5, maar goed, ik ben dan ook een Systeem 7.2.2-fan… Komt omdat mijn Quadra niet meer trekt, maar dat terzijde…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.