5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Geedee

KeyNote van iMac naar iPad

Ik wil een KN gemaakt op de iMac overzetten naar de iPad. Dat probeerde ik via iTunes > Apps, KeyNote selecteren en dan in het vak rechts klikken op ‘voeg toe’ en de KN presentatie op de iMac kiezen. Die verscheen netjes in het bewuste vak op de iPad. Geheel syncen, maar… De presentatie stond niet op de iPad. Nergens te vinden. Alles nog eens gedaan en nog eens … Zonder resultaat. Via een ommetje ging het wel: GoodReader liet de presentatie, na overzetten via iTunes en op dezelfe wijze als hierboven gezegd maar dan voor GoodRerader, wel zien en dan kon ik vanuit die app de presentatie openen in KeyNote op de iPad. Het moet toch ook rechtstreeks kunnen, maar hoe?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Geedee

Tnx, maar op dat punt was ik dus ook al, zij het dan via GoodReader. Toch wel heel bizar dat het via KeyNote zelf, een Apple-product, niet rechtstreeks kan.

Bijdrager
    Isdatzo

Je opent iTunes. Dan in de linker kolom selecteer je bij “Apparaten” je “iPad”. Dan klik je boven in op “APPS” en scroll je helemaal naar beneden.
    Dan zie je links in Apps kolom Keynote staan. Klik op Keynote en rechts zal je dan als het goed is een leeg veld zien waar je rechts onderin “Voeg toe..” hebt staan.
    Druk op “Voeg toe…” en voeg je presentatie toe die je wilt toevoegen. Vervolgens druk je rechts onderin op “Toepassen of Synchroniseer”.

Als je Keynote opent op je iPad zie je het bestand nog niet staan bij “Mijn presentaties”. Onderin je iPad scherm zie je vier tekens staan. Druk op het tweede symbool (pijltje naar beneden) dan opent een nieuw scherm. Druk vervolgens op “Kopieer uit iTunes” nu kan je kiezen welke je erop wilt zetten vanuit iTunes.
    Nu zal hij het bestand wat je geselecteerd hebt erop zetten en kan je je presentatie tonen op je iPad…

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Succes ermee!

Bijdrager
    Geedee

Dankjewel! Ik probeer het straks even uit.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.