8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    alli232343

Keynote resolutie niet op de iMac 27''

eey OMT’ers,

Ik heb keynote op mijn iMac 27” gedownload vanaf de mac appstore. En hij is niet eens in de resolutie van mijn imac scherm. Even samengevat: De keynote app ondersteunt tot:1920X1080 en mijn iMac is:2560X1440. Dus hij is veel te klein zelfs als ik mijn presentatie wil starten is i te klein. Dan zie je een hele grote Zwarte balk er om heen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

(P.S.: het is ook geen doen en laten om mijn schermresolutie steeds aan te passen.)

Groeten, Alwin

Bijdrager
    CedricH

Keynote ondersteunt inderdaad niets groter. Waarom wil je eigenlijk groter? Tenzij je de presentatie op je iMac wilt geven zal een hogere resolutie enkel maar problemen geven bij beamers…

Bijdrager
    alli232343

ja op mn imac wil ik wat opzetten.

Bijdrager
    defoortk

Je kan wel via menu Keynote -> voorkeuren -> diavoorstelling de optie “pas dia’s aan beeldschermformaat aan” aanvinken. Dan worden de slides ge-upscaled naar de grootte van je scherm.
    Niet helemaal top, maar ik denk dat dit het beste is wat je krijgt… Hopelijk wel in iWork ’12 ??

Bijdrager
    Paul26

Volgens mij kan het prima..

Open een bestand. Kies voor diaformaat full hd (1080×1920)

Vervolgens kun je in het infovenster het diaformaat nog aanpassen (onder documentinfo –> document). Dan kies je voor ‘Aangepast..’ en geef je de resolutie die jij wil hebben.

Bijdrager
    CedricH

Zo kan het inderdaad, bedankt voor die tip. Dat wist ik niet.

Bijdrager
    alli232343

Dankjullie wel!! Het is opgelost!

Bijdrager
    alli232343
    defoortk op 29 mei 2012

Je kan wel via menu Keynote -> voorkeuren -> diavoorstelling de optie “pas dia\’s aan beeldschermformaat aan” aanvinken. Dan worden de slides ge-upscaled naar de grootte van je scherm.

Niet helemaal top, maar ik denk dat dit het beste is wat je krijgt… Hopelijk wel in iWork \’12 ??

LAAAT: iWork ’13?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.