13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    den elias

keynote, pages imovie gratis in Mac App Store?

Een foutje?

Bijdrager
    IcyDragon68

Ik denk dat dit plaatje verkeerd is, of je hebt het verkeerd gelezen.

Bijdrager
    RodneyYziek

De Apps krijg je enkel gratis bij aankoop van een nieuwe Mac

Bijdrager
    Shmoo

Enkel Garageband is Gratis geworden maar dat werkt nu met een soort van premium in-app aankoop.

Volgens mij kun je ze wel nog Gratis verkrijgen via een speciale manier maar daar moet je maar eens op zoeken want dat is al heel veel uitgelegd.

Bijdrager
    KarelWillem

Zet je systeemtaal op Engels. Log in en uit.

Ga naar de App Store op je mac
    Ga naar de tab Featured en klik op Account onder Quick Links.
    Log in met je Apple Store account.
    Onderaan de pagina zie je “Reset all warning for buying and downloading”. Klik hier op.
    Hierna zijn de nieuwe versies beschikbaar.

Bijdrager
    mowat

Keynote , pages , numbers e.a. zijn inderdaad gratis te downloaden in de Appstore , maar bij mijn weten enkel voor gebruik in Mavericks.
    En inderdaad , zoals KarelWillem zegt , eerst je systeem op Engels zetten , downloaden en installeren , en dan je systeem terugzetten.
    Ik heb ze ook vorige week gratis opgehaald en op mijn iMac uit 2008 geïnstalleerd.

Bijdrager
    m4diving

@KarelWillem

Ik heb gedaan wat je hebt geschreven en ik zie Keynote, Pages en Numbers inderdaad staan onder “top free”.
    Er staat alleen wel een bedrag van 17,99 bij en als ik daar dan op klik krijg ik “buy app”.

Is het dan toch een foutje dat ze onder “top free” staan? Of doe ik toch iets verkeerd?

OS X 10.9.1

Bijdrager
    Shmoo

Je moet ook eerst uitloggen met je AppleID van de Mac App Store daarna de Mac op Engels zetten ( waarschijnlijk een herstart vereist ) En zodra je weer online bent Mac App Store openen en dan moeten ze Gratis zijn.

Bijdrager
    m4diving

@shmoo

Heb ik gedaan, maar er blijft 17,99 bij staan.

Bijdrager
    Shmoo

Das raar.. Miss. heeft Apple nu deze verbinding nu dichtgedraaid, geen idee ik kan het niet meer testen.

Ik zou zeggen probeer eens te zoeken via Google op: iWorks + Free + English system language
    En dan bij dat soort blog posts in de comments kijken of mensen aangeven dat het nog steeds werkt ja of nee.

Bijdrager
    m4diving

Gelukt! Eerst trial versie iWorks ’09 geïnstalleerd en daarna via App store update gekregen.

Bijdrager
    fred44nl

dit grapje kun je ook met Aperture uithalen8-)

Bijdrager
    Verdult

Ze staan inderdaad bij TOP gratis, zie ik nu pas. Raar dat (officieel) betaalde apps bij gratis staan.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.