4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    OMT-fan

Keynote, Pages en Numbers

Waarom hebben de onderdelen Pages, Number en Keynote toch steeds twee verschillende versies?
    Mijn huidige Keynote versie bijv. is versie 6.2.2 terwijl er nu in Macupdate een versie 7.0 verschijnt.
    Overigens wordt deze update weer niet in de Appstore als een update weergegeven.

Knap verwarrend allemaal….

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  OMT-fan.

Bijdrager
    Shmoo

Deze updates zijn macOS Sierra only.

Het beste zou zijn als ze denk ik opnieuw zouden beginnen met versie 10.0 voor alle apps en daarna alles idd. gelijk proberen te houden maar goed.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    OMT-fan op 21 september 2016

Waarom hebben de onderdelen Pages, Number en Keynote toch steeds twee verschillende versies?
    Mijn huidige Keynote versie bijv. is versie 6.2.2 terwijl er nu in Macupdate een versie 7.0 verschijnt.

Natuurlijk heeft een beschikbare update een hoger nummer dan de versie die je nu gebruikt — dat lijkt me de vraag dan ook niet, maar wat je wel bedoelt, snap ik niet zo goed.

Heb je het erover dat de nummering van Keynote, Pages en Numbers niet gelijkloopt? Dus: waarom is het niet Keynote 7.0, Pages 7.0 en Numbers 7.0? Dat zal eenvoudigweg zijn omdat versie 1.x van Pages uitgekomen is toen Keynote al bij 2.x was, enz.

Bijdrager
    Buzz

Inderdaad, Keynote stamt uit 2003, Pages uit 2005 en Numbers uit 2007.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.