17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    KingAchille

Keynote op tv

Gegroet,
    Is er een mogelijkheid dat je deze MacBook Pro kunt aansluiten op een analoge tv (met video en dvd combo apparaat) zodanig dat je Keynote in al zijn glorie kunt gebruiken?
    Mvg,

Bijdrager
    gerror

Ik heb daar geen ervaring mee maar ik heb er een dvdtje van gemaakt.

Bijdrager
    KingAchille

dan kan je wss niet meer klikken met je Remote Control. En dat is wel de bedoeling eigenlijk…
    Mvg,

Bijdrager
    gerror

Wel met de remote van mijn dvd speler :wink:

Anyway, ik weet dat het kan maar ik heb het zelf zoiets nog nooit gedaan.

Bijdrager
    KingAchille

Gaat dit ook via zo een kabeltje met een geel, rood en wit kopje (geen flauw idee hoe zoiets noemt)
    Mvg,

Bijdrager
    The_Envoy

geel is genoeg voor het beeld, 2 andere zijn stereogeluid
    als ge de juiste kabels hebt is dat geen enkel probleem
    ik had eerst verstaan dat ge de keynote van steve jobs op uw tv wilde bekijken,
    maar had het te vluchtig gelezen;-)

Bijdrager
    greatpetie83

Als je gewoon de tv gebruikt net als bijvoorbeeld bij een beamer werkt dit als volgt:

Je koopt een verloop van mini dvi naar s-video/composiet

linkje apple store

Dan kan je dus of een s-video kabel of een composietkabel (geel) naar je tv doen. Heb je alleen een scart ingang, dan moet je even een verloop plug kopen.

Als je ook geluid hebt moet je een kabel hebben van jackplug naar 2 tulp stekkers (wit en rood). Die tulpstekkers moeten dan in de tv.

En zo heb je je MBP aan je tv aangesloten. Als je de keynote wil bedienen gaat dat gewoon via je MBP.

Er is een programma om je apple remote ook keynote te laten bedienen namelijk Ired lite

Bijdrager
    KingAchille

neen, verre van.
    Een zelfgemaakte presentatie van Keynote presentere voor de klas op de MacBook Pro en dus ook op de tv. Hoe noemt dit kleurrijk kabeltje en moet ik dat dan in de audio-uit steken ofwat?
    Mvg,