7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Irene123

Keynote in iWeb?

Hi,
    Ik heb Keynote/ quicktime animaties gemaakt met muziek en in een iWeb site geplaatst. Bij mij doet dat het allemaal prima., maar nu hoor ik dat de kans groot is dat het bij anderen niet werkt.
    Ik weet dat je dan zelf ook Quicktime moet hebben, maar verschijnt er dan automatischvenstertje van: “Hier heb je QT voor nodig,klik hier om gratis te downloaden”??

Bijdrager
    Hansi2124

Volgens mij niet. Misschien wel het QuickTime-symbool met een vraagteken. Je kan daarom ook beter zo’n regel met downloadlink er zelf maar bij plaatsen ter verduidelijking.

Bijdrager
    KarelWillem

Als je slim bent upload je ze naar YouTube. Dan kun je die embedden in je iWeb-site.

De kans dat iedereen ze dan kan zien is dan opeens een stuk groter.

Bijdrager
    Irene123

@Karel Willem: Het punt is, dat ik een website wil laten beginnen met een animatie. Maar die wil ik er niet inzetten als een filmpje dat mensen kunnen bekijken of niet. Het staat nu op:
    http://www.sieradenvandaili.nl
    Maar neem het filmpje niet te serieus, ik zit gewoon van alles uit te proberen en deze ‘intro’ is veel te lang en de muziek erbij paste toevallig grappig bij het beeld. Maar voor die site is het veel te lang enzovoort.
    Enfin, dan kan je zien hoe ik het had bedoeld…
    Is er nog een andere manier om een animatie te maken en in iWeb te plaatsen?

Bijdrager
    Hansi2124

Weet je zeker dat je bezoekers zitten te wachten op zo’n introductiefilmpje?
    Het zou ook kunnen zijn dat ze dan weer snel weg “zappen”.

Bijdrager
    Irene123

Dat zei ik toch al: het was maar een experiment, het gaat er weer af… ik wil alleen weten als het niet met Quicktime kan om een (kleine) animatie te maken die vanzelf start, waarmee dan – in iWeb.

Bijdrager
    Hansi2124

Het zou eventueel ook nog met een script kunnen, maar daar heb ik zelf verder geen verstand van…. Ik heb het weleens ervaren op een site dat er automatisch een mp3 ging afspelen als ik op een bepaalde pagina kwam. Ik vond dat overigens wel irritant, want ik moest goed zoeken hoe ik dat uit moest zetten. De snelste actie is dan overigens om het geluid van je eigen speakers uit te zetten, maar dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn;-)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.