12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    wietje

Keynote Apple najaar 2011

Hallo,
    Ik heb een topic aangemaakt over de najaar keynote van Apple.
    Hier kan je met alles terecht zoals: wanneer is de keynote, waarom duurt het zo lang, …

Na de keynote (die nog niet is aangekondigd) kan er hier nog worden bijgepraat.

Bijdrager
    wietje

Hier is alvast de eerste post.

Ik vraag mij eigenlijk af waar Apple in gods naam blijft met hun najaar keynote???

Ze zijn al veel later met hun aankondiging van de nieuwe iPhone en ze zijn ook later met hun ipods.
    Ze zijn gewoon met alles veel later dan anders.

Normaal duurt het 350 dagen wanneer er een nieuwe iPhone wordt gelanceerd.(we zitten nu al aan 446 dagen)
    Normaal duurt het 350 dagen wanneer er een nieuwe iPod wordt gelanceerd.(we zitten nu al aan 377 dagen)

Wat is er toch aan de hand???
    Het duurt nu toch enorm lang zene!

Bijdrager
    stavos

Alles om een “eigen” draadje te hebben… :sealed:
    Zal ik vast een draadje starten voor de Keynotes van 2012?:nerd:

Bijdrager
    wietje
    stavos op 13 september 2011

Alles om een “eigen” draadje te hebben… :sealed:

wat is dat nu weer voor een domme reactie.

Er komt toch sowieso een topic van de volgende keynote.

Bijdrager
    stavos

Er komen ook topics over de volgende versies van iOS, het Mac OS, de volgende generatie iPhones / iPods / iMacs / MacBooks (Pro).. Maar om daar nu alvast draadjes voor te gaan openen? Wacht gewoon eerst eens rustig af, dan kunnen zulke berichten altijd nog geplaatst worden als er echt wat te bespreken is. Maar geduld is moeilijk..

Bijdrager
    Maverick9898

Het wordt sowieso geen keynote. Een keynote speech is de belangrijkste speech van een conferentie bijvoorbeeld (zoals Macworld of WWDC). Er staat geen conferentie geplanned, naar mijn weten;).

Bijdrager
    wietje
    stavos op 13 september 2011

Er komen ook topics over de volgende versies van iOS, het Mac OS, de volgende generatie iPhones / iPods / iMacs / MacBooks (Pro).. Maar om daar nu alvast draadjes voor te gaan openen? Wacht gewoon eerst eens rustig af, dan kunnen zulke berichten altijd nog geplaatst worden als er echt wat te bespreken is. Maar geduld is moeilijk..

indd geduld wordt nu zeer moeilijk want het duurt heel lang nu.
    Ze verachten de keynote volgende week of ten laatste binnen 2 weken.
    Dus dat is maar 14 dagen op voorhand dat ik zo’n topic open.

Bijdrager
    wietje
    Maverick9898 op 13 september 2011

Het wordt sowieso geen keynote. Een keynote speech is de belangrijkste speech van een conferentie bijvoorbeeld (zoals Macworld of WWDC). Er staat geen conferentie geplanned, naar mijn weten;).

ik bedoel een conferentie voor de nieuwe iPhone en iPod enzo.

Geblokkeerd
    Anoniem

TROLOLOLOLOLOL

Bijdrager
    poing

wat zijn mensen toch gewoonte dieren, als er ff geen nieuws is over de iphone dan gaan ze in paniek, het is maar een telefoon mensen;)

Bijdrager
    binaries4me

Leuk topic. Een beetje roddelen over de nieuwe keynote is altijd leuk. Ik ben benieuwd wie de keynote zal leiden of dat iedereen een stukje doet? Dit keer gaat het mij niet om de producten maar meer over hoe die wordt gegeven nu Steve er niet meer is. Cook is toch een heel ander mens.
    ik heb er in in ieder geval zin in ga weer met vrienden de keynote kijken!!

Moderator
    Koen van Tongeren

Sorry mensen, maar een topic op OMT moet nog altijd een relevante en specifieke vraag of gespreksonderwerp bevatten. Dat is hier niet het geval. Daarom een slotje.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.