15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac-Freak

Keynote (algemeen, nieuwe thema’s, … )

Goeieavond allemaal,

Ik moet tegen (heel) binnenkort een presentatie maken. Uiteraard doe ik dat met Keynote. Maar omdat ik al vaak met Keynote presentatie’s gemaakt heb, beginnen de thema’s serieus saai te worden. 20 verschillende thema’s, is dat alles ? :(

Is er geen mogelijkheid om nieuwe thema’s voor je dia’s toe te voegen ?

Kan iemand me helpen ?

Alvast hartelijk bedankt,

Mac-Freak

Bijdrager
    Jor1

Maak zelf wat leuks bijvoorbeeld?

is echt heel gemakkelijk!

Bijdrager
    Mac-Freak
    ”Jør”

Maak zelf wat leuks bijvoorbeeld?

is echt heel gemakkelijk!

Dat zou ik erg origineel vinden, hoe doe ik dat ? :)

Bijdrager
    Yosemite

Er zijn daarnaast genoeg sites te vinden waar je Keynote themes kan downloaden. Zoek maar eens met Google op Keynote theme.

Bijdrager
    Timotheus
    Bijdrager
    Mac-Freak

Wow super jongens, jullie hebben mij goed geholpen, daar kan ik wel een tijdje in rondsurfen. :)

Had wel nog een vraag, ik zit met Keynote 2 nog altijd, is er een trial voor de Keynote 3 ? Ik ga die niet kopen, want iWork ’07 zal niet meer lang op zich laten wachten, daarom spaar ik even mijn geld voor de grotere investering. :)

Bijdrager
    KingAchille

Die Trial zit momenteel bij elke nieuwe Mac en is niet los verkrijgbaar denk ik…
    Mvg,

Bijdrager
    Mac-Freak
    ”KingAchille”

Die Trial zit momenteel bij elke nieuwe Mac en is niet los verkrijgbaar denk ik…
    Mvg,

Zoiets had ik mij al gedacht, bedankt.

Is er iemand die eventueel zijn kan delen ? :D

Bijdrager
    RPGboy

ik denk dat dat niet kan… dat zit volgens mij diep in je systeem, je kan heb 8 ik ook niet van de cd afhalen, daar zit hij echt diep in verborgen…

Bijdrager
    Mac-Freak
    ”RPGboy”

ik denk dat dat niet kan… dat zit volgens mij diep in je systeem, je kan heb 8 ik ook niet van de cd afhalen, daar zit hij echt diep in verborgen…

Is dat echt ? :o

Vind ik wel raar, want met iWork ’05 ging dat prima. :?

Bijdrager
    Nikita

Wel nee joh, als je het hebt geïnstalleerd samen met OSX, staat het gewoon in de map Programma’s > iWork. Of anders installeer je het apart vanaf de installatie DVD die bij je Mac hoort, vanaf de 1e schijf, de “Gebundelde software”.

Bijdrager
    Mac-Freak
    ”Nikita”

Wel nee joh, als je het hebt geïnstalleerd samen met OSX, staat het gewoon in de map Programma’s > iWork. Of anders installeer je het apart vanaf de installatie DVD die bij je Mac hoort, vanaf de 1e schijf, de “Gebundelde software”.

So it’s like no way that I can get a copy ? :(

Bijdrager
    Donnie Darko
    Bijdrager
    Mac-Freak
    ”Donnie

Keynote Pro

Dat is nog voor nieuwe thema’s geloof ik ? Bedankt. :)

Bijdrager
    Donnie Darko
    ”Mac-Freak”

Dat is nog voor nieuwe thema’s geloof ik ? Bedankt. :)

Graag gedaan, laat maar horen wat het is geworden.:wink:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.