5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sachin

Keynote: A to B animations

Hello,

Ik zou graag een presentatie maken van mijn reis naar Canada. Daarvoor dacht ik Keynote te gebruiken. Het zou tof zijn om de A to B animations te gebruiken zoals je kan vinden op de Keynote website van Apple.

Heeft er iemand ervaring hiermee? Ik kan een vliegtuigje laten vliegen over een curve. Maar de ik zie enkel de functie “Move” waardoor het vliegtuigje wel beweegt maar niet loodrecht op de curve blijft.

Je kan mijn resultaat hier voorlopig bekijken op mijn website.

Als achtergrond gebruiken ze bij Apple ook een mooie wereldkaart. Moest ik dergelijke kaart vinden in hoge resolutie zou dat ook handig zijn.

Kan iemand helpen? Alvast bedankt!

Groeten,

Fabian

Bijdrager
    MacQ

[1] ik kan niets zien, want de link verwijst niet naar een presentatie
    [2] ik zou die link maar snel aanpassen, want ik zit in de directories van je website te kijken en dat zal echt niet je bedoeling zijn 8)

Bijdrager
    VincentBaas

Is het laatste effect dat je ziet (met de wereldkaart) geen combinatie van de acties ‘move’ en ‘rotate’? Want in het eerste voorbeeld blijft het vliegtuig ook recht terwijl het over de kromme lijn beweegt.

Bijdrager
    Sachin
    ”MacQ”

[1] ik kan niets zien, want de link verwijst niet naar een presentatie
    [2] ik zou die link maar snel aanpassen, want ik zit in de directories van je website te kijken en dat zal echt niet je bedoeling zijn 8)

1. De presentatie zit nu in een ZIP archief.
    2. Als je in BelgiĆ« woont en breedband Internet hebt via de kabel dan kan dit enkel bij Telenet. Je krijgt daar 50MB en als er geen html-file staat in een directory van je website dan kan je inderdaad de volledige inhoud zien. Dat heeft z’n voor en nadelen. ADSL met een grotere downloadlimiet en meer en vooral beveiligde webruimte is niet mogelijk want ik woon op 10km van een grote stad en ADSL signaal rijkt niet zo ver.

Bijdrager
    Sachin
    ”VincentBaas”

Is het laatste effect dat je ziet (met de wereldkaart) geen combinatie van de acties ‘move’ en ‘rotate’? Want in het eerste voorbeeld blijft het vliegtuig ook recht terwijl het over de kromme lijn beweegt.

Dat klopt. Zo bekom ik ongeveer het resultaat dat ik wil. Jammer dat er wel geen functie bestaat waarbij een object altijd dezelfde hoek behoud t.o.v. de curve. Je kan blijkbaar ook geen getekende curve aanklikken voor het pad dat de animatie moet volgen. Wat ik nu gedaan heb is het pad van de animatie ongeveer op het getekend pad gelegd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.