5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dignus

Keynote 1.1 en automatisch dia

Heren/dames,

Ik heb een PowerPoint presentatie in m’n handen geduwd gekregen, deze moet op een beur op een iMac komen te draaien. De iMac heeft geen Office 2004, dus geen native PowerPoint. Wel heeft het ding Keynote 1.1.

Nu open ik de ppt file in Keynote, alles lijkt goed, alle slides worden goed geimporteerd. Echter … tijdens de diavoorstelling gaat het ding niet automatisch naar de volgende slide, ik moet op spatie rammen. Enig idee hoe dit gedrag uit te zetten is?

Ik zit al 1.5 uur te zoeken in de app en op het web, maar kan weinig vinden. In de inspector kan het ook niet ingesteld worden.

En anders: suggestie voor een goede PowerPoint viewer?

Thanks!

Bijdrager
    Nikita

In Keynote kan je alle dia’s tegelijk selecteren en dan met de knop ‘Info’ (aan de rechterkant) de overgangen selecteren.
    Als je ‘m op tijd wilt hebben, zou ik het niet weten. Ik heb een hekel aan getimede presentaties. Voor je het weet zit je 3 dia’s verder en ben je nog aan het vertellen over de 1e :evil:

Bijdrager
    dignus

En als die knop info nou helemaal niet bestaat?:wink: Ik heb wel de inspector, maar daarmee kan ik enkel het soort overgang instellen. Dit is Keynote 1.1 he, geen recente versie;)

Bijdrager
    Tigre

Open de inspector, klik op het eerste icoontje “Documentinfo”, en kies voor speel bij openen automatisch af. Je kunt hier ook kiezen voor “Herhaal voorstelling”.

Uitermate geschikt voor een beurs.

Succes. :D

Bijdrager
    Nikita
    ”dignus”

En als die knop info nou helemaal niet bestaat?:wink: Ik heb wel de inspector, maar daarmee kan ik enkel het soort overgang instellen. Dit is Keynote 1.1 he, geen recente versie;)

Dan weet ik het ook niet :P
    Ik heb Keynote 2.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.