10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    sally

keychain/sleutelhanger of iets dergelijks onder windows?

Oftewel hoe vind je op een pc het gebruikte wifi wachtwoord (zodat er met een Mac kan worden geinternet). Dit alles natuurlijk in het kader van helpen bij switchen.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Een password unmask?

Ik ben zelf altijd een beetje huiverig voor dit soort programma’s. Het wordt gratis aangeboden en heeft een iets te hoog hack en crack gehalte. Ik zou wel even de virusscanner op extra gevoelig zetten;)

Bijdrager
    sally

Bedankt maar,
    Als het wachtwoord niet op een nette manier met een login wachtwoord uit het systeem is te halen..
    Dan hoeft het niet..
    Dan moeten er papieren terug gevonden worden (of contact met provider)

Bijdrager
    Dr. Maddox

Wacht even… Je dacht dus dat er een ‘nette’ manier bestond om een wachtwoord te achterhalen?!:confused:

Inactief
    Anoniem

Voor het wachtwoord kan je natuurlijk ook even op de router kijken. Er vanuit gaand dat je daar natuurlijk toegang toe hebt (gekregen)

Bijdrager
    Dickie

@Maddox Ik denk dat TS als ‘nette manier’ dus iets bedoelde als keychain.

@THX Het zou natuurlijk kunnen maar bij mij is dat wachtwoord bijvoorbeeld ook niet zichtbaar.

Zo zie je maar, altijd goed om op de een of andere manier ervoor te zorgen dat je wachtwoorden altijd terug kunt halen. Heb niet echt een tip om het op te lossen, behalve inderdaad een reset regelen.

Bijdrager
    sally
    Dr. op 04 januari 2011

Wacht even… Je dacht dus dat er een \’nette\’ manier bestond om een wachtwoord te achterhalen?!:confused:

Jazekers..
    Gisteren nog iemand mee geholpen, maar dat was een mac.

(sorry mensen, toch weer geen mail van hier, maar bedankt voor de suggesties)

Bijdrager
    Dr. Maddox

Hmmm ok!

Maar zolang de gebruiker op de hoogte is, kan een dergelijk programma geen kwaad toch?

Bijdrager
    sally

Dat is zo, maar ik installeer niet graag onbekende dingen op andermans pc in de windowswereld.
    Het wachtwoord staat waarschijnlijk onder op haar KPN ding..

Bijdrager
    Dr. Maddox

LOL!:grin:

En succes natuurlijk!;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.