8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    pimpel

Keyboard

Ik zoek een extern keyboard voor mijn pismo powerbook. Niet te duur, lees, zo goedkoop mogelijk, qwerty layout.

Verdere eisen die ik ook heb zijn: usb-aansluiting, en liefst ook ps/2 of verloopkabel. Dit keyboard zou namelijk ook mijn pc keyboard moeten kunnen veranderen indien nodig. Kben iemand die verschrikkelijk veel typt, dus het moet tegen een stootje kunnen. Verder wil ik ook dat het er een beetje uitziet.

Ik weet dat er hier nog topics over bestaan, maar daar gaat het meestal over apple-keyboarden, die naar mening veel te veel kosten. Dus post maar ervaringen, fotos en dergelijke.

Welk keyboard heb jij?

Bijdrager
    ik-vlieg

Ik heb een apple wireless keyboard. Dat is werkelijk een genot (ook omdat hij wireless is), maar hij is wel prijzig.

Bijdrager
    MacGyver

Ik heb een 2x ps/2 naar USB verloopje. Werkt ook prima om een ps/2 muis en toetsenbord aan te sluiten op usb.

Bijdrager
    Richie79

Ik heb de MacAlly Ice Key Keyboard, slanke keyboard met 2 usb aansluitingen aan iedere zijde.

Bijdrager
    Oupro

Ik heb een iKey en ben daar heel erg tevreden over. Over de IceKey heb ik overigens ook heel erg goede ervaringen gehoord, alleen heb ik die nog nooit gebruikt.

Mijn iKey vind ik overigens prettiger dan een Pro toetsenbord van Apple.

Bijdrager
    pimpel

Niemand ervaringen met goedkopere toetsenborden? Ik dacht aan cherry toetsenborden en dergelijke ..

Bijdrager
    pimpel

Ik denk dat ik voor het standaard keyboard van apple ga via usb, kost mij ongeveer 55 euro.

Vind dit wel redelijk duur, maar naar het schijnt, is dit een zeer degelijk keyboard.

Bijdrager
    imacmezan

koop je dan gewoon een logitech toetsenbord : internet navigator voor ong 30 euro

http://www.logitech.be/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=1,CONTENTID=6006

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.