12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    88bram

Keyboard op iPad

Hallo,
    Ik heb hier een bluetooth keyboard van logitech(logitech cordless desktop MK 250 ). Kan ik daarmee typen op mijn iPad?

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    88bram

Hij blijft hangen op zoeken.
    Wat kan ik daar aan doen?

Bijdrager
    syltheboy

Apple Wireless Keyboard kopen.:grin:

Bijdrager
    Chorro

Wireless Keyboard van Apple werkt in ieder geval. Dat gebruik ik hier regelmatig icm een stand voor de iPad.

Als hij blijft hangen op zoeken wil dat simpelweg zeggen dat hij hem niet kan vinden en is hij dus niet geschikt :sarcastic:.

Bijdrager
    madcat

je moet je keyboard wel in “vind modes” zetten, dat kan je het beste in je boekje vinden.
    Maar vaak kan het alleen gevonden worden in de eerste minuut dat je het kayboard aanzet.

Bijdrager
    syltheboy

Misschien kun je met een JB wel iets, maar dat weet ik niet zeker. Zelf heb ik een Apple iPad Keyboard Dock, welke ik overigens nauwelijks gebruik. Ik typ liever op de iPad zelf en als ik word-documenten typ, dan doe ik dat op mijn iMac.

Bijdrager
    Chorro

Keyboarddock is 3x niks. Heb hem een paar dagen gehad en maar weer teruggebracht, kan me geen situatie bedenken waarbij zo’n keyboarddock idealer is dan een wireless keyboard icm een stand. En ook die knoppen die een keyboarddock heeft (homebutton e.d.) zijn volstrekte nutteloos, je iPad staat recht voor je neus waardoor die knoppen op de iPad zelf ook nog prima te bedienen zijn. Als je iPad op een wat grotere afstand zou staan dan zijn die knoppen wel weer ideaal, maar dat kan bij het keyboarddock niet.

Bijdrager
    mymac

Denk niet dat ‘ie werkt. Heb hier 2x Apple Wireless Keyboard, een ‘oude’ en een ‘nieuwe’, de oude heeft 3 batterijen nodig, de nieuwe 2. De oude werkt niet, de nieuwe wel…

Bijdrager
    88bram

Oke jammer:( vind 60 euro namelijk een beetje te veel. Maar bedankt allemaal!

Bijdrager
    Chorro

Kijk eens op marktplaats :sarcastic:

Daar kun je een wireless keyboard van Apple voor 25 euro scoren als je geluk hebt. Kan in ieder geval aardig wat schelen.

EDIT: Geldt alleen vandaag, 29 euro.

Bijdrager
    Yggdrasil
    mymac op 05 april 2011

Denk niet dat \’ie werkt. Heb hier 2x Apple Wireless Keyboard, een \’oude\’ en een \’nieuwe\’, de oude heeft 3 batterijen nodig, de nieuwe 2. De oude werkt niet, de nieuwe wel…

Ik heb ook een oude (2007 (3 bat)) en een nieuwe (2010 (2 bat)) en beiden werken met mijn iPhone 4.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.