8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iOhan

keyboard blokkeren (utility)

Onder MacOs 9 had ik een progje om het toetsenbord te blokkeren zodat je je hele bureau inclusief keyboard even vol kon lazeren met boeken en papieren zonder dat er de meest vreemde dingen gebeurden op je scherm. Zo’n utility bestaat vast ook voor MacOs X, al heb ik het nog niet gevonden. Wie kent het?

Bijdrager
    DEform

Stekkertje uittrekken :P

Bijdrager
    Napsju
    ”iMac

Stekkertje uittrekken :P

Inderdaad, een perfecte hardwarematige tool…

Werkt uiteraard wat lastig bij een BT keyboard.

Bijdrager
    iOhan

Hele leuke oplossingen;-) maar werkt bijvoorbeeld ook niet bij een notebook, en ook dan kan dit heel handig zijn. De prijs voor de origineelste oplossing is al niet meer te verdienen, maar wie is er iemand met de beste oplossing…

Bijdrager
    Napsju
    ”iOhan”

Hele leuke oplossingen;-) maar werkt bijvoorbeeld ook niet bij een notebook, en ook dan kan dit heel handig zijn.

Klep dicht;)

Bijdrager
    iOhan

Leuke toon op dit forum (we zitten niet in de lounge waar alles gezegd kan worden)

Bijdrager
    Napsju
    ”iOhan”

Leuke toon op dit forum (we zitten niet in de lounge waar alles gezegd kan worden)

Huh, hoe bedoel je? Had het over die klep van je notebook hoor, begrijp me niet verkeerd… :wink:

Bijdrager
    iOhan

olrait! tamelijk suf van me. maar goed, heb ik dat handige progje nog steeds niet

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.