17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    dylmaster

Kevin Rose en zijn voorspellingen

Zoals deze keer bij het Let’s Rock event had Kevin Rose 100% gelijk met zijn voorspellingen. Dit alles via zijn anonieme bron. Maar is het nog wel leuk dat hij alle nieuwe stuff aankondigt voordat Steve Jobs het doet?
    Ik heb liever dat ik het live hoor of zie van Steve Jobs, dan van Kevin Rose. Zo zie je wel bij aankondigingen op het Apple music event klapte bijna niemand, terwijl ik denk als Kevin Rose niets had gezegd, alles heel verrassend aankwam bij de pers, en zouden ze zeker enthousiaser over zijn.

Hoe denk jij hier over? Stem en reageer!

Bijdrager
    sven-

Ik vond het erg jammer dat op de laatste Keynote we dingen te zien kregen die we allemaal al wisten. Op die manier is het niet echt surprising meer, Steve Jobs zelf vond het ook niet zo leuk geloof ik:P

Bijdrager
    Martijn Snels

Verrassingen zijn weg… ene kant leuk dat om te roddelen maar jammer dat er geen verrassing meer is…

Bijdrager
    bartje

Je kan ook niet luisteren naar die Kevin:D

Bijdrager
    Hengheng

Als er ook maar iemand iets weet over een nieuw Apple product dan zal dat naar buiten komen.
    Vaak zitten ze ernaast, maar in het geval van Rose had hij (irritant) alles goed.
    Jammer, ik word ook liever verrast tijdens de Keynote zelf.

Bijdrager
    dylmaster

Kijk maar bij de aankondiging van Genius.

Steve Jobs: It’s a feature that allows you to create playlists from songs that go great together, with just one click.

Normaal gesproken bij de pers: klappen, fluiten, maar nu:

….

Bijdrager
    RJ

Ik vind het eigenlijk niet leuk om alles van te voren al te weten, je kan dan wel niet naar Kevin luisteren maar het staat op zoveel plekken dat je er bijna niet onderuit komt. (als je het apple nieuws wilt volgen) Als Kevin nou niet elke keer gelijk had dan zou het geen probleem zijn.

Ik wil zelf altijd de keynote zien (dit kan helaas pas na de keynote) zonder dat ik weet wat er voor nieuwe producten bij zijn gekomen. Dat gaat alleen niet omdat ook overal al staat welke producten er bij zijn gekomen. Als je de stream wilt bekijken op apple.com krijg je eerst een hele grote banner te zien met het belangrijkste nieuwtje. En de podcast is meestal pas een dag later online.

Bijdrager
    Bor

Dat is niet waar! Bij MacWorld kun je een abbo nemen op de “spoiler free keynote link”. dan krijg je een mailtje als de keynote online staat, zonder iets van info:wink:

Bijdrager
    TheGhostOfWhatever

Ik wil echt gewoon verassingen!
    – ik wist al hoe de nieuwe ipod nano er zou uit zien
    – ik wist al dat de ipod touch en classic een update gingen krijgen
    – ik wist al hoe de genius functie werkte

en dat allemaal nog VOOOR de keynote

Bijdrager
    RJ
    ”Bor”

Dat is niet waar! Bij MacWorld kun je een abbo nemen op de “spoiler free keynote link”. dan krijg je een mailtje als de keynote online staat, zonder iets van info:wink:

TOP TIP!! Thanks!!!! :D

Bijdrager
    Bor
    ”RJ”
    ”Bor”

TOP TIP!! Thanks!!!! :D

Graag gedaan! Ga ik ook doen volgende keer denk ik… Tenzij er OMT live is.

Bijdrager
    jeroenth

kunnen ze niet gwoon die keynote vervroegen:lol:

Bijdrager
    dylmaster
    ”jeroenth”

kunnen ze niet gwoon die keynote vervroegen:lol:

Ja dan begint Kevin Rose toch gewoon eerder met het verspreiden van geruchten???:p

Bijdrager
    Fierry

Die vent moet gewoon ophouden met voorspellingen, hij verpest die keynote spanning :x

Bijdrager
    .Robin

Ik vind het wel leuk dat hij er zoveel van weet. Zowizo vind ik Kevin een echte maister samen met Alex tijdens Diggnation.:D

Bijdrager
    Rail

Hij lijkt het NRC wel. Ook deze keer weer geen verrassing hoe je volgend jaar genaaid wordt.

Bijdrager
    Rail

Maar vandaag of morgen heeft Kevin het een keer mis en is de verrassing extra verrassend.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.