25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Amsterdam

Kerst- en nieuwjaarskaarten…

Op de een of andere manier zweer ik sommige ouderwetse dingen af zonder enige reden, gewoon gevoel zal ik maar zeggen. Maar kerst- en nieuwjaarskaarten en dergelijke vind ik altijd wel leuk om te sturen. En nu we met velen een hoop digitaal doen kan ik me zo voorstellen dat er zeker een aantal van ons kerst/nieuwjaarskaarten zullen versturen. Ik ga het proberen in elk geval en dan kan ik het niet laten om iets zelf te maken op één van m’n Macs. Het lijkt me leuk om te zien wie er in het verleden leuke kaarten heeft gemaakt, zij het digitaal of gewoon nog met de hand. Plaats een voorbeeld in deze thread van wat je ooit hebt ontworpen, wellicht kunnen anderen dankbaar gebruik maken van je ontwerp (na het versturen van een PB-tje naar de eigenaar van het ontwerp en met de uitdrukkelijk vriendelijke vraag tot het mede-gebruik van dat ontwerp).

Weer een creathread, maar daar hou ik nou eenmaal van.

:)

Bijdrager
    Andre

Kaart met mijn meisje

Andre

Bijdrager
    Kleurecht

Ach ja dat krijg je met die kleine mensjes….

Bijdrager
    Amsterdam

Ik wil dit jaar weer iets raars maken. Was in 1999/2000 helemaal into games, nu nog wel, maar toen erger hehe… Vandaar dat ik destijds die kaart maakte. Dit jaar zal ik weer even moeten nadenken wat het gaat worden….

Bijdrager
    Amsterdam

Deze kerstverhuiskaart maakte ik voor mijn ouders toen zij rond kerst een aantal jaar geleden verhuisden…
    Ik werkte net bij een reclamebureau waar vaste schetsers in dienst waren. Ik kreeg de stagiaire schetser zo ver met een glimlach om voor mij deze schets te maken, ikzelf kan nog geen huis tekenen.

Bijdrager
    The Photographer

Ams, die boedeldinges is echt super!:P
    en weer zo’n crea thread..:lol:

[size=9:4035a22007]Wis je dat steeds meer mensen zelf hun kerstkaart digitaal in elkaar knutselen?? Bij ons in de fotozaak hebben we al meerdere verzoeken gehad tot een cursus digitale foto’s / kerstkaarten maken….. Dus ik moet nu ook wat verzinnen..[/size:4035a22007]

Bijdrager
    Amsterdam
    ”The

Ams, die boedeldinges is echt super!:P
    en weer zo’n crea thread..:lol:

[size=9:a6307623d2]Wis je dat steeds meer mensen zelf hun kerstkaart digitaal in elkaar knutselen?? Bij ons in de fotozaak hebben we al meerdere verzoeken gehad tot een cursus digitale foto’s / kerstkaarten maken….. Dus ik moet nu ook wat verzinnen..[/size:a6307623d2]

Ja LOL ik wist echt niets anders te verzinnen, wilde m’n moeder ervoor behoeden dat ze EN verhuiskaarten moest sturen EN kerstkaarten, want dat laatste doet ze altijd trouw (er gaan meer dan 100 kerstkaarten de deur uit daar volgens mij LOL indofamilies altijd groot haha).

:)

Moderator
    unSOUND

Deze?

of deze?

Bijdrager
    Amsterdam

unSOUND heb je die afbeeldingen zelf gemaakt? Vertel ‘s?

Vond dit vorig jaar ook een leuke thread. Moesten we een kerstboom in elkaar flansen, wellicht kunnen we die thread weer in het leven roepen om een nieuwe kerstboom te maken. Als ik zie wat een crea’s hier rondhangen….

De kerstboom van 2002

Moderator
    Mac Daddy

Om maar even een topic af te stoffen en nieuw leven in te blazen.
    Ik ben benieuwd naar de kerstkaarten die jullie dit jaar hebben gemaakt.
    Ik heb er dit jaar voor het eerst 1 gemaakt. Voorgaande jaren deed ik er niet aan. Dus hier de mijne:

Nu jullie!!!

Iedereen een fijne kerstdagen gewenst!!!

Bijdrager
    marloez

[size=9:315cc7acab]© marloes 2005[/size:315cc7acab]

Bijdrager
    XyonN

Deze vond ik wel leuk zo. Weer eens wat anders.

Bijdrager
    XyonN

Bijdrager
    XyonN

Bijdrager
    Turbanus

Ik kan geen nieuwe topic plaatsen dus doe ik het maar via dit lijntje… Stuur een kaartje via Bob Geldof’s Live8 adres naar de noobs van de G8 en laat ze weten dat we er nog zijn!!!

http://www.live8live.com/live8/campaign.do?code=x05

Bijdrager
    teddibeer
    ”marloez”

[size=9:d19466ae09]© marloes 2005[/size:d19466ae09]

Leuk stramien. Heb ik ook gebruikt. Font = OCRA

Bijdrager
    teddibeer
    ”marloez”

[size=9:32e280f93f]© marloes 2005[/size:32e280f93f]

Leuk stramien. Heb ik ook gebruikt. letter=OCRA…

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Shark-o

Ik had ‘m al eerder in een ander draadje geplaatst, maar deze draad is er veel geschikter voor.

Dit is mijn kerstkaart van dit jaar:

Ik wens iedereen een warme kerst en een vreedzaam 2006[/img]

Bijdrager
    MvE

Deze hebben wij verstuurd. Plus de ouwe meuk die we nog hadden liggen en nodig op moest,

Bijdrager
    MvE

Deze hebben wij verstuurd. Plus de ouwe meuk die we nog hadden liggen en nodig op moest,

Bijdrager
    MvE

Bijdrager
    Nisei

Maar 3 kaarten verstuurd? ;)

Bijdrager
    MvE

We kregen er maar twee terug :D

Moderator
    Mac Daddy

*Dikke KICK*

Ik wens alle mensen een fijne feestdagen toe!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.