6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    b2xtreme

Kernel panic dashboard

Ik heb o.a. een imac g5 en een macbook c2d.

Een week geleden heb ik mijn eerste kernel panic gehad op de macbook, toen ik dashboard opende. Kort daarna had ik een kernel panic op de imac (eerste keer in 3 jaar). Gisteren heb ik in korte tijd 2 kernel panics gehad op de macbook, weer in combinatie met dashboard.

Zijn er andere mensen die ook kernel panics hebben gehad icm dashboard?

Wat betreft stickies gebruik ik weinig heftigs, stickies, weather en dat was het wel zoiets…

Is er iets wat ik kan doen om de panics te voorkomen?

Bijdrager
    MrPapple
    ”b2xtreme”

Wat betreft stickies gebruik ik weinig heftigs, stickies, weather en dat was het wel zoiets…

Ik denk dat je Widgets bedoeld :D Zelf heb ik het ook een keer gehad en bij mij lag het aan een widget dit ik gebruikte, maar weet niet meer welke:( . Heb je een of andere widget van het internet gedownload?

Bijdrager
    b2xtreme

Ik gebruik inderdaad enkele widgets die ik van internet gehaald heb… Kunnen deze ook problemen leveren als ze niet actief zijn?

Bijdrager
    MrPapple

Naar mijn weten wel, ik heb gewoon een aantal widgets gedeinstalleerd (dat doe je via “Manage widgets” (engelse versie) “beheer widgets” en dat is een knopje onderaan in dashboard. er verschijnt dan een widget met al jouw widgets in en als je op het verbodsbordje klikt, word de widget gedeinstalleerd)

Bijdrager
    sypie

Probeer de widgets eens 1 voor 1 weg te halen, als op een bepaald moment het probleem zich NIET meer voordoet dan weet je welke widget de boosdoener is.

Bijdrager
    Oppie

Er was toch zo’n WiFi (AirPort) zoek widget als veroorzaker van dit malheur?!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.