7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iberno

Zijn er meer mensen die last hebben van …

Zijn er meer mensen die ‘last’ hebben van (t is en blijft een luxe probleem)

-Aanraken van je LCD of Led TV als je iets wilt of het menu in beeld staat en je zit er toevallig naast?
    -Je bijv. Vis in de pan omdraait en denkt ‘cmd Z’ omdat het toch nog even moet garen aan de andere kant?

Call me nuts maar ik vind het best grappig

Bijdrager
    Vassilli

Ehhh. Nee heb ik gelukkig geen last van..

Moderator
    Poezenbeest

Dat eerste… Heb hier een iMac staan, een ipad en een MacBook Air… zat ik laatst op het scherm van de MBA dingen te doen met mijn vingers en maar verbaasd dat het niet werkte…

Dat tweede; ik heb EyeTV op de iMac en ben dus bij televisie gewend dat ik kan terugspoelen. Op mijn wekkerradio uit 1992 lukt dat niet als ik radio luister.

Bijdrager
    trabant

Ik probeerde vroeger altijd de post-its en de wuppies op het beeldscherm weg te klikken. Nu doe ik elders boodschappen. Er is hier overigens een verwant draadje: Wat is jouw idiosyncrasie?

Bijdrager
    Pieterr

http://www.onemorething.nl/community/topic/jouw-idiosyncrasie
    .
    Opvallend veel postings van MacMinds leden. Zal wel iets met het jaartal te maken hebben.:wink:

Bijdrager
    Stripe

Ik heb inderdaad regelmatig ‘appeltje-z’ en ‘appeltje-s’ in mijn gedachten als ik aan het werk ben. ^^

Moderator
    Mac Daddy

Het draadje wat Pieterr aangeeft is inderdaad al het bestaande draadje hier over. Daarom kunnen we daar prima verder gaan.

Jouw idiosyncrasie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.