11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr Van

Kent iemand dit boek, lijkt me wel interessant ,

Bijdrager
    Marius1976

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo heel erg tips and truuks boek achtig ben. Meestal is internet een veel betere en meer up to date bron van weetjes.

En in de praktijk zal ook blijken dat je aan de meeste tips en truuks verder ook niet zo bar veel hebt.

Misschien dat het voor een ‘switcher’ leuk is, maar verder… ik weet het niet.

Maar wellicht dat iemand anders mij van het tegendeel kan overtuigen.

Groet,
    Marius

Bijdrager
    error

Pas op: dat boek is geschreven in 2004. Het is nu half 2006. Grote kans op sterk verouderde tips dus. Zoek gewoon eens op dit forum en andere Mac sites. Heb je meer aan. Koop je van die €27,55 ijsjes.

Bijdrager
    rulus

Of spaar voor een zwembadje 8)

Bijdrager
    J.C.

Uhu, en ik denk niet dat de na update nog erg toepasbaar zijn, was dat nog 10.3 ?

Bijdrager
    Mr Van

lekker retro

Bijdrager
    anton.m
    ”Mr

http://www.boekensoft.com/index.php?p=boeken&action=detail&id=119780

het mac ideeen boek

Ha! Leuk! Bedankt voor de link!:)

Bijdrager
    macmichiel

de informatie in zown boek moet wel verouderd zijn. en op internet is ook een schat aan informatie te vinden wat dat betreft.

Bijdrager
    Saiyagirl

Mac OS X Tiger Timesaving Techniques For Dummies is dan een beter boek. In ieder geval up to date. Een hoop dingen zullen de meeste Mac users wel weten, maar ik, newbie that I am, vond het een heel handig boek en denk dat ik vrij weinig moeite zou hebben met het overstappen.

– edit –
    Wat zijn dan goede internet bronnen om wat meer ‘truukjes’ te leren voor de Mac? =o

Bijdrager
    Freek.

Wel eens van MacMiep gehoord?
    Echt meer dan prima hoor. Ook voor niet beginners.

Bijdrager
    anton.m

Klopt helemaal. Helder en overzichtelijk dat Mac Miep lesje.
    OT: Dat boek kende ik ja, geef toch liever de voorkeur aan Mac Miep

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.