15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Solid Snake

Kent iemand alternatief voor Nokia PC Suite voor Mac?

Kheb nen N73, maar daar is geen Mac Suite voor, kent er iemand mss een Mac proggie da dzelfde functies heeft? Waarom laat Nokia de Maccers zomaar vallen, tssss!

Moderator
    unSOUND

De N73 werkt toch gewoon met iSync ?

Bijdrager
    JJmac

een 6600 en de n70 in ieder geval wel

Bijdrager
    nilmedia

Al vaak vernoemd op dit forum, maar hier komt ie nog een keer: NOVAMEDIA
    Werkt prima (voor mijn 9500 en volgens de website ook voor de N73) en kost een schijntje…

Mvg,
    Kees

Bijdrager
    Sanchez

Probeer anders deze gratis plugin..

http://www.mactomster.de/isync/download/

De novamedia is zonde van je geld als de overige plugins ook werken..
    Helaas is de 9500 waar nilmedia het over heeft een speciaal geval die alleen goed werkt icm novamedia.

Bijdrager
    Solid Snake

ha, thx, direct es proberen sie!

Bijdrager
    Mkouwenhoven
    ”Sanchez”

Probeer anders deze gratis plugin..

http://www.mactomster.de/isync/download/

De novamedia is zonde van je geld als de overige plugins ook werken..
    Helaas is de 9500 waar nilmedia het over heeft een speciaal geval die alleen goed werkt icm novamedia.

Werkt perfect op mijn Nokia E61..

Bijdrager
    wildsseb

als ik eenmaal de bestand gedownload heb waar moet ik ze dan in opslaan. de omschrijving staat “highest libary” alleen deze uitleg snap ik niet helemaal (zal wel aan mij liggen).

Bijdrager
    Franklin84

Helaas geen plugin voor de Nokia 3220. Enige alternatief zal dus zijn om het onder windows te gebruiken. Dan kan ik het beter via m’n PC doen en dan de bestanden per netwerk delen. Erg jammer dat iSync hem niet ondersteund.

Misschien maar eens kijken voor een nieuwe telefoon. Wordt zakelijk gezien ook steeds handiger.

Bijdrager
    wildsseb

maar hoe installeer je de plugin voor iSync??

Bijdrager
    madcobra

ik had gister die plug inn gedownload, staat beschreven in de handleiding hoe je het moet instaleren . G

Werkt perfect. Allen heb ik een klein probleemje, ik kan niet synchroniseren met entourage. Weet iemand raad ?? Ik heb een Nokia N73

Bijdrager
    MauZ

een haxie

Bijdrager
    JJmac

Bijdrager
    madcobra

nou ik heb het progamma missing sync gekocht (ja echt gekocht!!) voor mijn I-mate jam. Nu heb ik een nokia n73 maar dat lukt, ik had meer iets inde richting van missing sync.

is dit mogelijk??

En wat bedoel je met een haxie?

Bijdrager
    madcobra

Misschien hebben mensen wat aan. Maar ik heb een progamma gevonden. die werkt perfect!

http://www.macupdate.com/info.php/id/16524

Geen hacks en andere totaal verwarrende methodes geewon simpel en effectief. Kost wel 40 piek zelfde als missing sync.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.