5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tomx

Kent iemand aGent webcam van Liquid Digital

Is iemand bekend met Liquid Digital

http://agent.liquiddigital.com.au/index.htm

De specs zijn geweldig.
    Zoom, HD video en ook nog mooi.
    Te mooi?
    Ik bestel niets zolang niet meer info is dan van Liquid Digital zelf.

Bijdrager
    1984

Heeft veel weg van de Apple iSight

Bijdrager
    Mackapoen

Lijkt op het eerste zicht wel okee. Waarschijnlijk op de markt gezet om het gat op te vullen dat ontstaan is omdat de losse iSight niet meer te koop is. Hou er wel rekening mee dat je hem alleen kan gebruiken met iChat als je een extra programma gebruikt waardoor je ook een usb cam kan koppelen. Ben eerlijk gezegd ook heel nieuwsgiering naar gebruikerservaringen.

Bijdrager
    curryhano

Ik heb er een aantal dagen geleden binnen gekregen. Ik heb hem nog niet gebruikt via internet, maar er zit een programmatje bij zodat je de input kan bekijken.

Het ziet er inderdaad heel aardig uit. Bij weinig licht is het beeld ook nog goed. De camera past zich vanzelf vrij snel aan het weinige licht. Ik kan de kwaliteit helaas niet vergelijken met een iSight :cry: In ieder geval is hij een stuk goedkoper dan een tweedehands iSight…

Ik had alleen mijn twijfels bij de hoge resoluties. Mijn eerste indruk was dat het beeld gewoon geupscaled werd en niet native van de CCD af kwam, maar dat moet ik nog eens goed testen.

Aangezien ik komende weken ga klussen en verhuizen heb ik niet de tijd om de camera goed te testen.

Bijdrager
    tomx

Jonge jonge, zit je ons lekker te maken en dan noppes|!

Heb je hem besteld in Australiƫ volgens/op de webstek?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.