-
Q:
Kensington slot op MacBookPro Retina, ervaringen Maclock?
Iemand een manier gevonden om laptop toch aan de kabel te kunnen leggen?
Ik kwam Maclok tegen op het internet.
Nog andere opties?Maclocks in inderdaad wel het mooiste.
netjes aangeleverd met schroevendraaier en schroefjes.Ik gebruik het al meer dan 1 jaar naar volle tevredenheid.
Nu een promotiecode (tot 28/12) HAPPY25 voor 25% off. (Ik heb geen aandelen, ben gewoon een tevreden gebruiker die andere wil helpen)
Let Op: als je het in de USA besteld dan wordt het geleverd via FedEx en krijg je na afloop nog een belastingsdienst-invoerrechten rekening.
Ah, goed om te horen. Nu ook na langer zoeken niets anders gevonden. Grrr had meteen een case gekocht in de winkel bij de laptop. Nu ja, dan alleen maar de deksel gebruiken.
Hoe bevalt het bevestigingspunt op de hoek bij transport in tas etc? Steekt het erg uit?
dank voor de code, werkt bij mij niet helaas. Nee ik laat hem gewoon in de UK afleveren.
code holiday25 werkt wel.
Mmm, ook bij de UK store bij bezoring in UK £20 shipping.
Kan je net zo goed via amazon bestellen, de recensies daar zijn niet zo mooi, schroeven die los gaan na 4 weken, knullig slotje en kabel.
Nog maar eens een nachtje over gaan slapen.Je kan heb toch gewoon kopen in Nederland bij Insight, ik heb mijn MacLock daar gekocht voor mijn nMacPro
voor 65.33 euro heb je hem
@Triumph aanrader? Tevreden?
Ik had na zeer lang zoeken ook niet gevonden wat ik zocht.
In plaats van iets schroeven of plakken, wilde ik een los slot die ik gemakkelijk kon meenemen. De PNY ThinkSafe kwam nog het beste in de buurt, maar die kon je binnen 1 minuut losmaken, omdat het materiaal zo dun is.Ik ben toen een dikker slot gaan ontwerpen die je kunt 3D printen en waarop je ieder Kensington slot kan aansluiten.
Kijk als je interesse hebt maar op http://www.macbookprolocks.com
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.