4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    mrdavidoff

kCFErrorDomainCFNetwork fout 302

hallo,

Sinds de laatste update 10.5.5. kan ik geen online sms meer versturen met t-mobile…..dit is de melding die ik krijg…….

Safari kan de pagina ‘https://www.t-mobile.nl/My_T-Mobile/htdocs/page/sms/smssendrequest.aspx’ niet openen. Fout: ‘Bewerking kan niet worden voltooid. (kCFErrorDomainCFNetwork fout 302.)’ (kCFErrorDomainCFNetwork:302) Kies ‘Rapporteer bugs aan Apple’ uit het Safari-menu, geef het foutnummer op en geef een beschrijving van wat u deed toen dit bericht werd weergegeven.

Iemand enig idee….

Bijdrager
    JWB

Inderdaad zeg! Je hebt gelijk. En laat ik dit nou de komende week net nodig hebben! Hij doet het overigens wel gewoon goed in Firefox, dus het is een bugje tussen tmobile en safari/10.5.5

Bijdrager
    mrdavidoff

online sms en met Firefox en Flock werkt wel…nu hopen dat apple de bug gauw oplost…

Bijdrager
    sturb

het ligt volgens mij aan safari en niet aan de website. Heb er ook al eens last van gehad.Safari opnieuw opstarten werkt bij mij meestal als “oplossing”. Heb het ook wel eens met OMT dat ie die 302 fout geeft. In de knowloedge base van apple staat volgens mij een uitleg: daar even zoeken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.