17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    arminas

kazAa lite mogelijk voor mac

hoi, net een iBook G4 aangeschaft, en zit nu met de vraag of kazAa lite ook met mac kan, of dat er andere programma’s zijn waar je free of voor weinig geld muziek, en movies kan downlaoden?

thnx, een nieuwe mac – gebruiker
    :apple:

Bijdrager
    Larz

Nee, maar probeer eens XFactor

http://www.versiontracker.com

Bijdrager
    Hobbes
    Bijdrager
    Leo

zoek ook eens op acquisition of limewire
    er bestaan nog veel verschillende andere P2P programmas voor mac

edit: je kan ook in de iTunes Music Store kopen

Bijdrager
    wjgmspeedy

Cabos http://cabos.sourceforge.jp/ Vrij nieuw en volop in ontwikkeling, dus vaak kijken voor updates. Wordt steeds beter. Verder moet je blij zijn dat er geen Kazaa is voor de Mac. Wat een vervelend programma is dat. Ben blij dat de tijden dat p2p voor de Mac achterliep voorbij zijn.

Bijdrager
    sarasin

ik zou gaan voor acquisition Werkt supers!

Bijdrager
    Nikita

Poisoned, kan je ook op het netwerk van Kazaa en nog wat andere netwerken en het is een stuk minder stroperig dan Limewire.

Bijdrager
    Jelletje

Idd, Poisoned loopt ook erg lekker bij mij heeft een echte Mac-interface.

http://gottsilla.net/poisoned.php

Bijdrager
    Sbojevets

Poisoned, Acquisition, Limewire, Bittorent, Acqlite ga zo maar door………zoek op p2p in Versiontracker.com of Download.com of MacUpdate.com

Bijdrager
    Fat Freddys Cat

Of xDonkey. Behalve of je wilt zoeken op audio, video, enz., kun je ook opgeven vanaf (of tot een) ’n bepaalde bestandsgrootte.

Bijdrager
    tigerlily

OMG, ik dacht dat de Mac gebruikers alles legaal kochten bij iTunes. Jongens stop nu toch eens met het illegaal downloaden :sealed:

Bijdrager
    Larz

niet iedereen kan het rijkelijk betalen:x hoe goedkoop het ook is :(w

Bijdrager
    tigerlily
    ”Larz”

niet iedereen kan het rijkelijk betalen:x hoe goedkoop het ook is :(w

en omdat je het niet kan betalen moet je het dan maar stelen van mensen die ook hun brood proberen te verdienen, sorry maar dit vind ik geen excuus

Bijdrager
    trabant
    ”tigerlily”

en omdat je het niet kan betalen moet je het dan maar stelen van mensen die ook hun brood proberen te verdienen, sorry maar dit vind ik geen excuus

maar iemand dwingen geld af te dragen voor een produkt dat die anders ook niet gekocht zou hebben is het andere uiterste.

eerst betalen in de ITMS, vervolgens rechten afdragen bij de koop van een CD als je een back-up wilt maken, nog eens betalen als je dezelfde liedjes op je iPod wilt zetten (laatste move van stichting Thuiskopie).
    Filesharing begint zo langzamerhand een morele plicht te worden, wil je nog geld overhouden om brood te kopen. :sealed:

Bijdrager
    arminas

poisoned, hoe werkt het? heeft iemand er al mee gewerkt????

Bijdrager
    Larz

Ja, maar wat snap je dan niet? is heel makkelijk. Naam van een band intypen, dubbelklikken op de gewenste track, automatisch laten importeren in iTunes en klaar is kees!

Bijdrager
    JJmac
    ”arminas”

poisoned, hoe werkt het? heeft iemand er al mee gewerkt????

Ach… dat gaat vanzelf:?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.