30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 105)
  • Q:

Bijdrager
    thomdebom

Kazaa-achtig programmaatje voor Mac OS X

Wie weet hier een Kazaa achtig programmaatje voor Mac OS X?
    Ik heb zelf al Limewire, maar dat is gewoon niet zo goed als Kazaa. Ik heb wel al iets geprobeerd als Neo maar dat werkte ook niet echt goed volgens mij (of hebben mensen hier een andere mening over?).

Bijdrager
    KeKo

probeer direct connect eens. Je kan het iig downloaden via versiontracker. Het is geen kazaa, maar je vind wel veel mp3tjes etc…

Bijdrager
    Sixer

Acquisition is zegmaar LimeWire maar dan niet lame.
    100% Mac OS X-conform. http://www.acquisitionx.com/

Bijdrager
    thomdebom

ja shit six… kijk nou wat je met mijn onderschrift heb gedaan!!!

bedankt voor de tips trouwens ga ze zo installeren. Ben benieuwd…

Bijdrager
    bassbug

Acquisition is inderdaad beste alternatief voor Kazaa op de Mac.
    helaas vind ik dat Acquisition na een tijdje steeds meer CPU power slurpt alsook de verbinding trager maakt

Bijdrager
    passenger

Vooral bandbreedte gaat eraan, heeft vooral LimeWire last van.

Ik vind Neo overigens best een geinig programma. Heeft veel tijd nodig om het netwerk te scannen, maar als het eenmaal loopt gaat-ie als de brandweer.

Bijdrager
    Akira

Acquisition is niet gratis, en elke 45 minuten krijg je n ‘nag-message’, ook slurpt Acquisition veel van je ram en is erg CPUintensief.

LimeWire heeft alleen n “upgrade to LimeWire Pro” ‘nag-message’ bij opstarten, en gaat wat minder ‘egocentrisch’ met je Ram en CPU om voor mijn gevoel, alleen de GUI is traag (omdat t in java is geschreven)

Ik ga toch voor LimeWire, waarin ik wat zooi zoek en d/l en dan hide ik LimeWire gewoon:)

Bijdrager
    mr.greenish

Direct connect is overduidelijk veel beter dan de gunntella clients zo als limewire en acquisition. Je moet het wel effe door heben, maar is niet zo moelijk.

Mac hub aanraders zijn ihub en french x hub ik heb nu de adressen niet bij me maar als je zoekt bij public moet het ook lukken.

Je kan DC hier downloaden en lezen hoe het werkt
    http://www.neo-modus.com/

Groet!

http://www.Aciddesign

Bijdrager
    Diable

ik heb Iswipe, die gebruikt hotline, gnutella, carracho, openNapster en FastTrack in een keer. best handig!

verder Neo, een soort kazaa-host ofzo maar ik kan er maar heel weinig mee vinden.

Bijdrager
    justi

KDX is een SUPER snel progie met veel gebruikers…

KDX Download

Bijdrager
    reddog

Acquisition bevalt mij goed de laatste tijd.
    Is versie 0.8 nu veel beter dan 0.74?
    Het aantal hosts is van 12 namelijk naar 6 gegaan. Waarom toch upgraden? Het zogenaamde browsen van een host optie heb ik nog niet gevonden in 0.8

Bijdrager
    dennis

In 8.0 schijnt een geheugen fout te zitten.
    Acquisition is wel goed, maar het is niet gratis! (zoals Akira al zei)
    Eigenlijk is geen van alle diensten (hoe je het ook mag noemen) nog perfect! ik denk dat dat voorlopig ook nog zal zijn.
    Mijn voorkeur gaat uit naar LimeWire (ik heb de pro versie, maar die kan je beter niet nemen want dat haalt alleen die stomme banner weg)
    LimeWire is echt super TRAAG!! maar het heeft wel veel bestanden!

Dennis

Bijdrager
    yoann

er is ook nog die cocodonkey naart schijnt goed maar een heel gefoefel tegen dat je die an de praat krijgt anders vind ik aqcuisition ni slecht. limewire is brol er is mss veel op maar die is zo traag en doezt alles hier flippen en die download ni zoals ik het wil. en als je versie 0.74 hebt van aqcuisition kun je kiezen hoeveel servers er online komen dus ipv 6 kan je er 12 hebben in versie 0.74 door simpelweg naar preferences te gaan en dan network kiezen in da nieuw venstertje en dan try to connect to… servers te veranderen.

Bijdrager
    hoffelijk

Direct Connect gebruikers zijn zo druk met sharen dat ze geen tijd meer hebben om op dit onderwerp te kijken :innocent: Denk ik.. Of draait Acquisition ook weer als de tierelier?

Ik kocht mijn Imac Graphite SE bij de Primafoon als:
    “DE INTERNETCOMPUTER VAN DE TOEKOMST”
    Nu 3 jaar later geef ik ze toch nog gelijk -MAAR- waarom verkopen ze dan geen Mac’s meer?

Bijdrager
    kenmasters
    ”hoffelijk”

Direct Connect gebruikers zijn zo druk met sharen dat ze geen tijd meer hebben om op dit onderwerp te kijken :innocent: Denk ik.. Of draait Acquisition ook weer als de tierelier?

Ik kocht mijn Imac Graphite SE bij de Primafoon als:
    “DE INTERNETCOMPUTER VAN DE TOEKOMST”
    Nu 3 jaar later geef ik ze toch nog gelijk -MAAR- waarom verkopen ze dan geen Mac’s meer?

Primafoon niet, maar dixons wel en die gebruikt dezelfde slogan…

Bijdrager
    senne

waarom vergeet iedereen altijd [size=24:b13f3a79bc]GiftBox[/size:b13f3a79bc]?

Bijdrager
    passenger

Hee Senne, ziet er lollig uit, maar hoe kan ik erin instellen wat ik deel? Ik bedoel, best lollig om mijn hele computer te delen, maar dat vond ik toch iets te ver gaan.

Bijdrager
    senne

“lolliglolliglolliglollig” :D

Ehm, ten eerste: ik weet zelf ook ni hoe ik moet sharen, maar ik vindt da zeker ni erg:)

Ten tweede: tip: niks invullen in “Incoming downloads path” en “Completed downloads path”, want om 1 of andere reden werkt da nog ni. Als ge daar dus niks invult, kunt ge uw incompleted files hier terug vinden:

~/.giFT/incoming

voor de completed:

~/.giFT/completed

Zo, veel downloadplezier!

Bijdrager
    erwin

Probeer mlmac maar eens en sta versteld. Ondersteund gnutella/Kazzaa/edonkey/bittorrent/soulseek/openft/opennap

http://abyssoft.com/software/mlmac/

Bijdrager
    Sylvester
    ”erwin”

Probeer mlmac maar eens en sta versteld. Ondersteund gnutella/Kazzaa/edonkey/bittorrent/soulseek/openft/opennap

Dit is inderdaad een keigoed ding en het zou wel eens ’t een en ander gaan laten bewegen als ie alle netwerken gaat ondersteunen.
    Maar het is voorlopig nog een beta-versie die (ook voorlopig) alleen Bittorrent, Fasttrack/Kazaa en eDonkey ondersteunt. Dit wordt vermeld in de voorkeuren.

Dit ding maakt dus als eerste echt verbinding met het Fasttrack netwerk van Kazaa!! Dat is toch uiteindelijk wat ‘thomdebom’ vroeg.
    En ondanks dat het een beta is, werkt het en is het ook nog redelijk stabiel.

Bijdrager
    kenmasters

Dit ga ik zeker uitgebreid checken, eindelijk fatsoenlijk FastTrack op de Mac. iSwipe is ook wel leuk enzo, maar als dit een beetje werkt gaat dit mijn enige tool worden denk ik. Jammer alleen dat een iBook niet echt verschrikkelijk handig is voor p2p dus ik blijf waarschijnlijk nog steeds mijn windows bak veel gebruiken… :cry:

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”reddog”

Acquisition bevalt mij goed de laatste tijd.
    Is versie 0.8 nu veel beter dan 0.74?
    Het aantal hosts is van 12 namelijk naar 6 gegaan. Waarom toch upgraden? Het zogenaamde browsen van een host optie heb ik nog niet gevonden in 0.8

versie 0.94 doet het ook goed

Bijdrager
    OMT-fan

Aquisition is inmiddels gevorderd tot versie 0.94 en ik werk er erg goed mee……

Bijdrager
    wysime

Ik vond een tijdje geleden het programma Poisoned, en gebruik sindsdien niets anders meer. Het geeft meer resultaten dan alle andere share-programma’s die ik geprobeerd heb bij elkaar. Het is pas versie 0.3, maar werkt nu al als een trein.

Bijdrager
    Ganymedus

Ik kreeg een tip om mimac te gebruiken.
    kijk maar eens op http://www.mimac.com werkt erg fijn. Echt stabiel is het nog niet. Maar je kunt overal op connecten.
    Hou er wel rekening mee dat Kazaa wordt gemonitoord wat je download. Zo hebben ze onlangs een paar mensen (ik geloof 3) opgepakt in duitsland.

Bijdrager
    kenmasters

Uh, bedoel je niet MLMac? ipv MiMac? als ik op de link klik kom ik op een site met machines om gebak te maken :? ook wel leuk natuurlijk…

MLMac vind ik persoonlijk een beetje gaar, bijna geen enkele download start en als dat wel gebeurd gaat het vet sloom. Iemand suggesties om dit te verbeteren?

Bijdrager
    boesboes

Hmm blijkbaar hebben iswipe en acquiston hier wat probleempjes.
    ze connecten zelf niet met de servers.
    Het heeft zeker weer met proxys te maken!

iemand enig idee?

ik had het vroeger ook, toen moest ik een of andere instelling doen dacht ik.

Iemand? ik ben telenet gebruiker

Bedankt, BoeSBoeS

Bijdrager
    Ganymedus
    ”kenmasters”

Uh, bedoel je niet MLMac? ipv MiMac? als ik op de link klik kom ik op een site met machines om gebak te maken :? ook wel leuk natuurlijk…

MLMac vind ik persoonlijk een beetje gaar, bijna geen enkele download start en als dat wel gebeurd gaat het vet sloom. Iemand suggesties om dit te verbeteren?

sorry, goede link

Bijdrager
    boesboes

hmm gisteren eens direct connect geprobeerd. Werkt wel aardig,
    maar ik vraag me af, waar kan je je uploads zien???!!

iemand?

Bijdrager
    senne

GiftBox en Poisoned werken op het zelfde. Allebei op GiFT. Maar Poisoned geeft meer resultaten want die zit ook op Fasttrack, Gnutella en .. nog iets.. Ik denk toch dat het zo zit

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 105)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.