10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Murfel

Kazaa-achtig iets voor OS X

Bestaan er eigenlijk Kazaa-varianten voor OS X?
    Limewire vind ik niet zo goed en om de mac os 9 versie van Kazaa te installeren heb ik geen zin!:)

enige ideeƫn iemand?

Bijdrager
    Shadia

Neo, te vinden op Versiontracker.

Bijdrager
    Murfel

ja maar da heb ik al.
    Da vind ik nie zo handig want je kan maar goed beginnen zoeken als je wat IP’s hebt gevonden.

(je zit momenteel ook te macosx.nl’en zeker??:) )

Bijdrager
    Shadia

Niet echt. had alleen niks te doen. :innocent:

Bijdrager
    helix

acquisition werkt goed en heeft een mooie interface.

VG
    Helix

Bijdrager
    janster

Als je muziek wilt downloaden is er nog een mogelijkheid: DE Bibliotheek. Hier kun je meestal ook cd’s lenen en die kun je vervolgens op je computer zetten. Werkt beter dan elke download progamma. Kost 1 euro om te lenen maar goedkoper dan te kopen. En geen gezeur met download progamma’s.

Bijdrager
    kenmasters
    ”Murfel”

Bestaan er eigenlijk Kazaa-varianten voor OS X?
    Limewire vind ik niet zo goed en om de mac os 9 versie van Kazaa te installeren heb ik geen zin!:)

enige ideeƫn iemand?

Ik wil geen domme vragen stellen maar is er een os9 versie van kazaa dan? Zo Ja wat is hier mis mee????

Bijdrager
    Murfel

Dat van cd’s huren in de bib doe ik ook en dat is iets heel handig.
    Maar soms heeft de bib niet wat je wil, dat is niet te ontkennen he;)

Een kazaa versie van os 9 bestond toch vroeger. Misschien is het niet meer te downloaden ofzo. Zoek es op hotline-servers, mischien heb je nog geluk…

Ik zal straks es acquisitio downloaden…

Bijdrager
    Beathoven
    ”helix”

acquisition werkt goed en heeft een mooie interface.

VG
    Helix

ik vind het helemaal niks, doet me denken aan die 2e rangs PC-shareprogramma’s waarmee je als je geluk hebt enkele populaire tracks kan vinden.

Ik snap niet dat het zo moeilijk is voor Sherman Networks om een goed werkende Kazaa client voor OS X te ontwikkelen. Van Napster was destijds naast een PC versie ook een OS 9 versie maar dat heeft erg kort geduurd want een paar maanden later lag het complete netwerk definitief plat. :?

Bijdrager
    Ganymedus

Gewoon limewire installeren

En anders via virtual pc kazaa lite en kaza diet draaien. Werkt erg goed is mijn ervaring.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.