7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Gees

Kassa op Safari

Mij lukt het niet om te reageren/forum van http://www.kassa.vara.nl via Safari, wel met Firefox. Ligt dit aan ‘Kassa’ of moet/kan ik iets instellen in Safari?…..

Bijdrager
    j vd meijs

Ik heb net een Nikon Coolscan V gekocht. Het scannen van dia’s gaat goed.
    Het scannen van z-w negatieven niet. In Voorvertoning ziet het er nog goed uit, maar wanneer ik ze doorspeel naar iPhoto komen ze daar als zwarte vlakjes aan. Bewerken etc., niets helpt om ze normaal te krijgen.
    Wat kan er mis zijn? Is er een instelling niet goed?

Bijdrager
    Gees

@j vd meijs, Ik denk dat je een verkeerde reactie geplaatst heb:P

Bijdrager
    saewer

Ik heb wel vaker problemen met Safari en formulieren (inloggen). Ik kan soms bijvoorbeeld niet inloggen op OMT en moet dan Firefox gebruiken. Ook werkt rabobank internet bankieren soms niet. Ik denk dat het een bug is en dat Apple hem moet fixen.

Bijdrager
    jurian

Heeft het inloggen bij OMT niet te maken met de prive-modus? Dat je die nog aan hebt staan?

Bijdrager
    Switched

Lijkt me wel. Heb zelf nog nooit problemen gehad met OneMoreThing wat betreft Safari. Overigens wel met een gering aantal andere website’s.

Bijdrager
    bartje

Dat zou wat zijn joh:)

Hmm misschien Kassa eens mailen hoe dat komt dat mac gebruikers niet via Safari de website kunnen bekijken. Hebben ze ook een artikel erbij om te behandelen;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.