6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac-ofiel

Kapotte videokaart Power Mac

Vanmorgen kwam ik er achter dat mijn ATI Radeon 9600 XT videokaart problemen geeft, rare strepen en vlekken op de display. De hardware test gaf ook aan dat het de videokaart was. Nu is mijn vraag, waar kan ik het beste een vervangende kaart kopen, volgens mij bestaat de 9600 XT niet meer, want op in de Apple Store kom ik hem niet meer tegen.

Alle advies is welkom :)

Bijdrager
    Mac-ofiel

Niemand die een idee heeft waar ik een goede vervangende kaart voor mijn PowerMac dual 1.8 kan kopen. De Apple Store is mij te duur, volgens mij kan het goedkoper. Ik heb het internet al afgezocht, maar zie ondertussen door de bomen het bos niet meer.

Bijdrager
    mac lover

koop gewoon een standaard pc kaartje in een willekeurige computer winkel, laat hem flashen en prop hem in je mac. simpel en kost minder al moet je ze niet veel laten vragen voor het flashen

Bijdrager
    Mac-ofiel

Ik heb ondertussen de ATI RADEON 9600 PRO CARD gekocht, nu nog even wachten tot die donderdag of vrijdag bezorgd wordt.

Bijdrager
    klaus

Jammer, ik had wel nog een 9600xt liggen die niets ligt te doen sinds de aankoop van m’n x800xt.

Moest je toch nog geinteresseerd zijn om één of andere reden, let me know!

Bijdrager
    chocolate

Wat wil je er nog voor? Mijn FX5200 is ook wel aan vervanging toe xD

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.