6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

    Kapotte iPod

    Beste forum’ ers,

    Nadat ik veel vedriet had van kapotte iPod heb ik naar :apple: care gebelt.
    Ik moest me iPod inleveren, dus ik dahct nou dat gaat me veel kosten.
    Maar ik heb gewoon een NIEUWE gekregen, nu kan ik hem eindelijk samen
    met me Powerbook gaan gebruiken.
    De service van Apple is gewoon top. Je betaalt goed voor apple, maar moeilijk
    doen, dat doen ze niet!

    Een dikke 9 voor Apple!

    Dit wilde ik even kwijt!!

    iJunk

    Bijdrager
    PietjePuk

    idd dikke service, eigenlijk wel een beetje erg dat het hun goedkoper uitkomt van een volledig nieuwe op te sturen dan hem daadwerkelijk te repareren:P

    Bijdrager
    MMO

    Dit is niet noodzakelijk een nieuwe.

    Wat ze meestal doen is kapotte iPods herstellen en er een nieuw jasje omheen doen. Daardoor lijkt hij nieuw, maar 9 kansen op 10 dat het toch een hersteld exemplaar is.

    Bijdrager
    Farmill

    1 vraagje, is dit alleen de 1e 90 dagen na aankoop of het hele jaar?

    Bijdrager
    yoann

    Ik heb hem vandaag ook binnengebracht bij IT pro gent (en heb er ook van geprofiteerd om ineens ook een nieuwe powerbook 15′ te kopen die hemels is) omdat hij begon door te draaien en het scrollwieltje gewoonweg niet meer optimaal ging, net zoals de batterij die met moeite nog een uur meeging. Ze hebben me belooofd dat ik volgende week een nieuwe krijg, wat me bijna euforisch maakt.

    Gast
    Anoniem

    HDD was stuk en scroll wiel ook, dus denk het wel helemal vervangen;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.