2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Niels_D

Kapotte harde schijf?

Hey,

Mijn macbookje heeft sinds een dag of twee dat hij soms zomaar uitvalt. Na weer op de aan/uit knop te drukken start ie wel gewoon weer op.

Ook meen ik te voelen dat hij lichtelijk trilt (vooral met een vinger op te touchpad merk je dit aan een onprettige tinteling die je erdoor in je vinger krijgt..)

Is er een utilitie aanwezig waarmee ik de hardeschijf kan testen? of kan iemand het zo al diagnose stellen?..

Ik moet zowiezo al met mn macbookje naar de dealer binnenkort, er zit namelijk een lichte whine in het moederbord (volgens de verkoper kon dat tegenwoordig gefixt worden) en lijkt het chasis van van de laptop in een bepaalde manier opvallend veel te kunnen buigen..

Samen met nog wat andere nit-picks is dit voor mij genoeg reden om het terug te brengen. Maar dit spontaan uitvallen vind ik echt wel heel irritant..

Kan iemand advies geven?
    Bij voorbaat dank,

Niels

Bijdrager
    @iMen

dat ie uitvalt is een door apple erkent probleem, dus terug naar de winkel ermee…

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=82701&postdays=0&postorder=asc&highlight=macbook+valt&start=180

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.