4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    WesleyvdLingen

Kapot scherm MacBook

Beste allemaal,

Ik heb sinds een tijdje een probleem met het scherm van mijn MacBook. Hij loopt steeds vast en wordt wit. Als ik een
    keer met het scherm beweeg of lichtjes buig wordt hij weer normaal. Kan ik hier zelf iets aan doen, of wordt het een reparatie?

Het is een beetje moeilijk uit te leggen, ik hoop dat jullie het snappen. Ik zit nu op mijn iMac en heb de MacBook even niet bij de hand,
    ik zal zo snel mogelijk even een foto maken van het probleem.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Moriarty

Het lijkt zo op afstand een probleem met je display.

Gaat dus inderdaad een reparatie worden.
    In dit soort gevallen is vaak de LVDS kabel de schuldige, en anders de display zelf…

Bijdrager
    wwgnr

Ik heb precies jou probleem gehad, alleen dan met witte ‘strepen’ op m’n beeldscherm. Bij mij was het de aansluiting van de LVDS kabel in m’n display (dus niet op het moederboard of waar dat ook op aangesloten zit). Doordat apple van die fijne dunne apparaten maakt is het kabeltje niet te vervangen / goed aan te sluiten en werd het dus een nieuw display. Ik heb dat laten doen bij een adresje in amsterdam voor 200, prima gelukt.

Bijdrager
    WesleyvdLingen

Bedankt voor je reactie! Het zou dus kunnen dat de aansluiting van het stekkertje ook niet goed op het moederbord zit? Kan ik dit zelf misschien controleren dat je weet? Het is iig een irritant probleem.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.