11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    302155

Kapot Scherm Macbook Aluminium 2.4 ?

Hallo allemaal!

Ik ben alweer een maand de trotse eigenaar van een Macbook Aluminium, mijn eerste mac!:D Alleen nu zit ik met een probleem.. Het scherm van mijn laptop heeft nogal eens kuren..
    Het ene moment werkt hij perfect, en het andere moment zit er een aantal lichtere lichtbalken in.. Waarschijnlijk snappen jullie niet bepaald wat ik bedoel dus daarom hieronder een foto.
    Ik ben nog niet naar een Applestore geweest of erover te informeren, aangezien ik eerst wil weten wat jullie ervan denken.

Groetjes, Dirk

Bijdrager
    RobinH

Dat ziet er niet correct uit.. :sealed:
    Ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Bijdrager
    denboris

terug mee naar de dealer en laten maken onder garantie!

Bijdrager
    Fliz

Zonder nadenken direct naar apple dealer gaan! Je krijgt hoogstwaarschijnlijk direct een hele nieuwe MacBook!

Geblokkeerd
    Carp

Die kans is bijzonder klein. Alleen wanneer je je binnen 2 weken bij Apple meld met een probleem doen ze dat, daarna mag je m inleveren ter reparatie.

Bijdrager
    302155

Bedankt voor jullie reacties! Maar hebben jullie enig idee hoe lang ik m’n Macbook kwijt zou zijn, als ik hem voor reparatie wegbreng (naar A-Mac in Den Bosch)? Ik hem hem daar trouwens niet gekocht maar bij de Online Apple Store, maakt dit uit? En dan nog een vraag..;)
    Als ik hem naar A-Mac wegbreng, moet ik hem dan met doos, factuur etc. afgeven? Of kan ik daar gewoon binnenlopen met m’n Macbook in een sleeve?

Groetjes

Bijdrager
    –help

Dit is echt volledig afhankelijk van de betreffende AASP hoe die omgaat met de reparaties, en de machine alleen voldoet, echter is een sleeve eromheen wel fijn natuurlijk:)

Bijdrager
    Barabas2005

Vraagje: gaan die balken weg zodra je “Displays” opent in de “System Preferences”?

Mijn grafische kaart schakelt na een dutje wel eens terug naar een scherm met een kleinere kleurdiepte. Zodra ik “Displays” kies in de preferences schieten de kleuren weer terug naar normaal (ik hoef verder niks in te stellen in het “Displays” menu).

Volgens mij is dat geen hardware defect, maar een driver issue.

Bijdrager
    puntKoen
    ”302155″

Bedankt voor jullie reacties! Maar hebben jullie enig idee hoe lang ik m’n Macbook kwijt zou zijn, als ik hem voor reparatie wegbreng (naar A-Mac in Den Bosch)? Ik hem hem daar trouwens niet gekocht maar bij de Online Apple Store, maakt dit uit? En dan nog een vraag..;)
    Als ik hem naar A-Mac wegbreng, moet ik hem dan met doos, factuur etc. afgeven? Of kan ik daar gewoon binnenlopen met m’n Macbook in een sleeve?

Groetjes

Je mag hem natuurlijk bij A-Mac inleveren. Doos en andere accessoires zijn niet nodig, ook geen sleeve. Hij gaat in een bubbeltjesplastic sleeve. Factuur moet je wel meenemen.

Reparatie ongeveer 1-2 weken.

Bijdrager
    –help
    ”Koen.”
    ”302155″

Groetjes

Je mag hem natuurlijk bij A-Mac inleveren. Doos en andere accessoires zijn niet nodig, ook geen sleeve. Hij gaat in een bubbeltjesplastic sleeve. Factuur moet je wel meenemen.[/color]

FOUT:P garantie gaat op serienummer en niet op factuur..

Bijdrager
    puntKoen
    ”bmwmaster”
    ”Koen.”
    ”302155″

Groetjes

Je mag hem natuurlijk bij A-Mac inleveren. Doos en andere accessoires zijn niet nodig, ook geen sleeve. Hij gaat in een bubbeltjesplastic sleeve. Factuur moet je wel meenemen.[/color]

FOUT:P garantie gaat op serienummer en niet op factuur..

Ehh, dat weet ik ook wel, ik heb 2,5 jaar bij een AASP gewerkt. Echter, als de garantiedatum zoals bekend bij Apple bijvoorbeeld afwijkt van de werkelijke verkoopdatum of als twijfel over fraude ontstaat, heeft de AASP ook een factuur nodig. Je kunt die dus het beste meteen meebrengen dan hem later te moeten langsbrengen.

Iets minder lomp iemand corrigeren mag ook best, zeker als je het fout hebt.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.