12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    fritsdebeer.com

kantelen van 2e monitor

Is het mogenlijk om mijn tweede monitor te kantelen en dat het beeld “recht” blijft.

Macos x 10.3
    ATY Rage128 tweede monitor kaart
    iiyama 15″

Kent iemand software?

Bijdrager
    kenmasters

Ati heeft display software voor OSX waar je meer mee kunt dan normaal. Misschien zit het daarin, ik weet dat het met sommige Ati kaarten wel kan maar ik dacht niet met alle. ff zoeken op versiontracker zal het leren.

Bijdrager
    Sachin

Vanaf Mac OS X 10.4 kan het zeker. Tot nu toe kan het ook met bepaalde ATI kaarten maar waarschijnlijk pas vanaf de Radeon 9000 maar dat moet je opzoeken, dat weet ik niet zeker. Gebruik ook eens de zoekfunctie want ik heb nog op gelijkaardige vragen geantwoord.

Bijdrager
    fritsdebeer.com
    ”larridon”

Gebruik ook eens de zoekfunctie want ik heb nog op gelijkaardige vragen geantwoord.

JA dank je … (al geprobeerd natuurlijk)

Bijdrager
    alma

IS het mogelijk om zomaar een ATI radeon 9200 of 9500 te kopen(heb ik nodig voor een 2de monitor met alleen wat gereedschappen er op) of moet het special voor de mac gemaakt zijn????
    in een pc winkel zijn ze goedkopper dan bij de mac winkels!
    :D

Bijdrager
    Sachin
    ”alma”

is het mogelijk om zomaar een ATI radeon 9200 of 9500 te kopen(heb ik nodig voor een 2de monitor met alleen wat geredschapen er op) of moet het special voor de mac gemaakt zijn????
    in een pc winkel zijn ze goedkopper dan bij de mac winkels!:D

De PC versie werkt niet in de Mac en een Mac versie werkt niet in een PC. De Mac versies zijn inderdaad veel duurder …

Moderator
    unSOUND

Het moet een Mac versie zijn… die hebben andere firmware.

Onder panther heb je volgens ATI minimaal een Radeon 9800 nodig voor de ‘pivot’ functie.

Bijdrager
    alma

bedank ik was vergeten te zeggen dat ik mac osx had maar …jammer! dat het niet kan
    ik heb een 2de kaart nu (IX micro )die niet meer werkt met osx is het normaal? of is deze kaart kapot?

Bijdrager
    Sachin
    ”alma”

bedank ik was vergeten te zeggen dat ik maocsx had maar …jammer! dat het niet kan
    ik heb een 2de kaart nu (IX micro )die niet meer werkt met osx is het normaal? of is deze kaart kapot?

Kan je het nog eens zeggen maar met duidelijke zinnen? Ik snap niet wat je bedoelt, sorry.

Bijdrager
    alma

Ik heb in mijn G4 2 video kaarten , 1 ATI Radeon en een IX MICRO .
    De IX micro doet het niet meer sinds de installatie van macosx .
    is het toevallig (kapot!) of kan dat niet in deze setting?
    Onder 9.2 had ik geen probleem
    Duidelijk?

Bijdrager
    Sachin
    ”alma”

Ik heb in mijn G4 2 video kaarten , 1 ATI Radeon en een IX MICRO .
    De IX micro doet het niet meer sinds de installatie van macosx .
    is het toevallig (kapot!) of kan dat niet in deze setting?
    Onder 9.2 had ik geen probleem
    Duidelijk?

Nu versta ik het:)

Doe eens een Google search. Er zijn alleszins mensen die hun IX MICRO kaart aan de praat krijgen onder Mac OS X:

http://www.ocforums.com/archive/index.php/t-357087.html
    http://www.ocforums.com/archive/index.php/t-357087.html

Succes ermee!

Bijdrager
    alma

Merci!

:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.