10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    sam_9820

Kan windows 7 niet installeren op Macbook retina 13 inch

Hoi allemaal

Ik heb een probleempje. Ik wil graag Windows 7 installeren op mijn Macbook via bootcamp (heb dit effe nodig voor school).
    Ik weet dat ik parallells kan gebruiken maar het is een grafisch programma dus dit is niet echt een optie.
    Via bootcamp assistent kan ik de eerste handelingen perfect doen maar vanaf hij hernieuw opstart en Windows setup start vanaf de USB staat er selecteer welk besturingssysteem u wilt installeren maar dan staat er niets.. het staat gewoon blauw aangevinkt. Ik wil dan verder doen met de setup van Windows 7 maar dan krijg ik een foutmelding namelijk ” bootcamp kan de installatiekopieen die voor installatie beschikbaar zijn niet weergeven” daarna start de mac hernieuw op en krijg ik een windows Bios, “no bootable device, .. press any key” Ik heb dan maar hernieuw opgestart en terug op Mac osx opgestart.. weet iemand wat ik verkeerd doe? Er staat Mavericks op mijn mac en het is Windows 7 ultimate dat ik wil installeren.

Bedankt!!

Bijdrager
    Rickje

gewoon een iso van thepiratebay halen en die dan installeren, ging bij mij goed(y)

Bijdrager
    Soulshaker

Of toch liever van Microsoft zelf ? Kwestie wat hebben ze met die gekraakte iso uitgespookt;)

Hier heb je link met de Win 7 professional 64 bit

http://msft.digitalrivercontent.net/win/X17-24279.iso

Je zet die op een usbstick via bootcamp configurator

Bijdrager
    Rickje

Cool, wist niet dat die iso zo gewoon te vinden was.
    Moet je uiteraard nog wel iets van een licentie fixen…;)

Bijdrager
    Soulshaker

Inderdaad en die kan je vaak op tweedehands websites voor weinig geld scoren.
    Pas wel op waar natuurlijk , sommige verkopen namelijk ook gekraakte code’s of al gebruikte oem licenties.

Bijdrager
    Soulshaker

Ze lijken allemaal zo goedkoop , allemaal rond de 20 euro …

Bijdrager
    mrofaiel88

Beste mensen,

Ik wil ook graag windows installeren op mijn macbook pro.
    Maar zodra ik Bootcamp assistant opstart kan ik het 2e vinkje niet aanzetten bij “installeer of verwijder windows 7 of hoger”

Ik heb van alles geprobeerd, met cd, met flash usb, heb al een partitie gemaakt en geformatteerd als FAT.

Ik weet het niet meer.

Wie kan mij helpen ??

Mvg,

Mino

Bijdrager
    anna66

@Sam

Hier kun je met een gerust hart kopen :

http://www.aot-software.de/betriebssyteme.html

Ivm zakelijk al veel gekocht daar,soms ook acties,dan krijg je iets korting,
    als nl er betaal je geen btw.
    Alleen met cc mogelijk.
    Na betaling ontvang je direct de licentiesleutel.
    Ook kun je de iso,s daar weghalen.
    anna

Bijdrager
    anna66
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.