7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MNM

kan site niet openen

hallo,

ik speel nog welleens voor de lol op fruitautomaten op t internet, niet voor geld ofzo..
    Alleen de leukste site kan ik niet openen, althans er verschijnt een soort van advertentie
    voor een andere site in beeld die ik niet kan aanklikken. Dit lukt op een windows pc wel, verd***e daar hou ik niet van.

Het betrefd de volgende site:

http://www.eurocazino.com/games/play.php?id=98&game=steptimer&info=fruitautomaten_steptimer

ik heb het op safari, firefox en ook op IE geprobeerd maar ik kan m niet aanklikken en zorge dat ie weg gaat, heeft iemand enig idee wat dit is en hoe ik dat kan verhelpen?

Groeten maarten

Bijdrager
    KarelWillem

Tsja, daar hebben we weer zo’n leuk Flash-dingetje die niet werkt.

Geweldig hoor, dat Flash. Jammer dat het nogal eens voor problemen zorgt.

Bijdrager
    MNM

Dus alsk t goed begrijp, ligt t aan dat flash ding wat us niet werkt en dus niet weg te krijgen valt voor degene die met n mac dat wil weg krijge..?? s mooi klote

Bijdrager
    Joffry

De site werkt gewoon.

(iMacG5-OS 10.4.10)

Bijdrager
    Oppie

Je moet het zo zien: het is net een nette reactie opschrijven, zonder rare spel- en stijlfouten, sommigen doen daar geen moeite voor. Zo doen anderen weer geen moeite dat Mac gebruikers hun site kunnen lezen/gebruiken. Men denkt: Who cares…?
    :evil:

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Klapper”

De site werkt gewoon.

(iMacG5-OS 10.4.10)

Dat lijkt maar zo.
    Maar dat dingetje met ‘click here’ staat in de weg en er is niet op te klikken.

Bijdrager
    MNM

inderdaad, op zich kun je die site wel openen maar dat flash dingetje van slotstar met click here gaat niet aan de ant als ik doe wat ie wil, erop klikken…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.