6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Appapple

Kan sinds 1 week geen apps meer installeren en updaten.

Hoi ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik kan sinds vorige week donderdag geen apps meer installeren en updaten in de App Store op mijn 4s.
    Hij laad dan niet zeg maar.
    Eergister deed alles het wel, maar tot nu toe weer niet.

Geen idee wat het is, dus hoop dat iemand mij kan helpen, want vind het erg frustrerend.

Gr.

Marieke

Bijdrager
    fatboysmart

Probeer je iphone eens te herstarten.
    Dit doe je door de knoppen op de voorkant en de bovenkant tegelijk ingedrukt te houden voor ongeveer 10-15 seconden (totdat je het witte apple logo ziet). Niet eerder loslaten!

Probeer het dan nog eens.

Bijdrager
    1973

Niet toevallig een betalingsachterstand bij Click and Buy? Want die laten meteen je account blokkeren bij iTunes en dan kun je dus helemaal niets meer.

Bijdrager
    Appapple

Ok, heb dus net herstart, maar nog steeds problemen. Wist niet dat dat kon, tnx fatboysmart.
    Als ik dus een app installeert dan zie je ‘wachten’ staan, maar goed ik blijf wachten.. haha.

En nee geen betalingsachterstand 1973…

Ik heb ook sinds vorige week donderdag Simyo. Daarvoor had ik T-Mobile. Wel frappant. Maar ja heb wel 1 dag WEL kunnen downloaden.

Heb hem ook al gewoon aan/uit gezet en op vliegtuigmodus gezet. Ook mijn Apple ID in- en uitgelogd.

Vaag toch? Heb dat nog nooit gehad.

Bijdrager
    fatboysmart

Heb je thuis de iPhone op je wifi aangesloten of doe je alles via mobiele 3G?
    Als je het probleem ook met je wifi verbinding hebt, dan is de kans dat het aan Simyo ligt erg klein.

Bijdrager
    iPhonefans

Drie opties
    1) download de apps via iTunes en sync je iPhone dan via iTunes, dan heb je ze iig. Hoe dan ook helpt het af en toe te sync-en via iTunes voor meer van dit soort probleempjes
    2) druk op het icon van de app met status wachten, dan begint het meestal te laden
    3) als je ze niet ziet, dan heb je alle ruimte voor icons gebruikt (4*11+4). Je kan de app dan wel vinden en runnen via Spotlight . De enige oplossing is andere icons te verwijderen zodat er ruimte komt, net zolang totdat die icon verschijnt. Dit kan wel even duren want ongemerkt heb je meerdere icons in de ‘wachtrij’ staan

De provider heeft hier m.i. niets mee te maken

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.