10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Kan Parallels DirectX aan?

Ik draai nu bootcamp op mijn macbook pro.
    Maar ik heb die enkel voor een paar programma’s nodig, dus ben ik van plan om parallels te installeren.

Maar kan deze directX aan?
    Ik gebruik windows voor 3DS Max en voor C++, als ik zeker ben dat ik verder ga doen met deze studie koop ik wel een gewone windows.

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    mvdenberg

Voor de duidelijkheid: parallels bevat geen Windows. Dus dat moet je zowiezo legaal hebben.
    Ik neem aan dat direct X wel werk, aangezien dat gewoon een onderdeel is van Windows.

Maar buitendat: ik raad je aan om geen 3D pakketten in parallels te draaien: doe dat gewoon lekker omder bootcamp: dan weet je zeker dat alle rekenpower volledig benut wordt aan Windows / 3D applicatie: altijd sneller en betere perfomance wanneer je dat onder OSX via Parallels doet.

Inactief
    Anoniem

Parallels komt met OpenGL en DirectX ondersteuning
    Software (overig) vrijdag, 01 juni 2007 10:30

der staat ni bij wanneer, kan het zijn dat het al uit is?

@mvdenberg
    , ik ben het vanplan om eerst te testen of het goed gaat

Bijdrager
    geerth

Parallels draait C++ en ook 3Ds Max 9, staat bij de Software-lijst op deze pagina. Of het uiteraard al dan niet 100% zal zijn, is de vraag. Ik heb alleszins goede ervaringen met Microsoft Office Project 2007, Visual Basic en MySQL.
    Al bij al is het zijn geld best waard.

Succes ermee :wink:

Inactief
    Anoniem

ik weet natuurlijk ook dat windows dan “geemuleerd” wordt en het nooit evengoed zal draaien als je het normaal draait.

Maar proberen doet geen pijn

Bijdrager
    Turbanus

Dan weet je ook wel dat deze meuk niet onder het OS valt maar onder Overige Software……..

Inactief
    Anoniem

ow sry.

Kheb nu wel is een vraagske, ik heb nu zo’n trial versie, en heb nu windows gestart op mac.
    Maar moet je nu nog altijd bootcamp hebben voor windows te installeren of kan het anders?

En kan je niet gebruik maken van je hele venster?

Bijdrager
    iJoost

Kijk eens hier. Antwoord op al je vragen.

Bijdrager
    lowfi

Wat dacht je ervan om eens lekker zelf wat te doen ipv verwachten dat wij alles voor je voorkauwen. Fijne instelling vooral met dat soort vragen :x

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.