2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Tov

Kan nieuwe Dell monitor niet aansluiten op Macbook Air

Hallo allemaal, heeft iemand misschien tips voor de volgende situatie?

Ik heb een nieuwe externe monitor gekocht, een Dell U2419H (maximale resolutie full HD, geen QHD of 4K dus). Ik gebruik de displayport aansluiting van de Dell monitor, en gebruik aan de andere kant van de kabel een adapter van Display naar mini Display.

Nu het volgende: de monitor inclusief kabel en adapter werken prima als ik deze aansluit op mijn Macbook Pro early 2015, die voorzien is van een Thunderbolt 2 aansluiting.

Echter, als ik de monitor aansluit op de Macbook Air van mijn vrouw, early 2014 en voorzien van een Thunderbolt 1 aansluiting, dan zie ik alleen maar een zwart beeld. De Dell monitor wordt herkend door de Macbook Air, ik kan ook de instellingen aanpassen, maar ik krijg geen beeld.

Iemand enig idee wat hier kan spelen? Thunderbolt 1 en 2 zijn native compatible met minidisplay port. De dell adapter is compatibel met Displayport 1.1A. Macbook Air is voorzien van de meest recente OSX versie. Ik weet het even niet meer en heb ook op dit forum of op internet de oplossing niet gevonden…

Bijdrager
    macconsultants

En als je een lagere resolutie kiest op de MacBook Air van je vrouw? Deze MacBook AIr ondersteund namelijk geen 4K.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.