4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Gastonw

Kan niet verbinden met 'Gedeeld'

Hallo,

Sinds een tijdje lukt het mij niet meer om te verbinden met de ‘Gedeeld’ sectie in Finder. Zowel de NAS als andere Macs in het netwerk lukken me niet, er blijft maar ‘verbinden’ staan. Het probleem ligt niet aan het netwerk, aangezien de ander Macs wel kunnen verbinden met elkaar en de NAS. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!

Bijdrager
    Nicci1964

Ik heb het zelfde probleem, eveneens met een MyBook van WD. Het vreemde is dat ik de NAS wel kan bereiken vanaf de iPad maar niet met de iMac’s.

Bijdrager
    KnarfKijk

Hier ook hetzelfde probleem. Kan wel inloggen maar springt daarna op ‘verbinden’. Blijft wel ingelogd want de backup naar de NAS wordt gemaakt maar kan niet browsen door mappen van ander station. Eea doet zich pas sinds kort voor.

Bijdrager
    Gastonw

Omdat blijkbaar niemand een idee had heb ik m’n harde schijf maar gewist en OS X opnieuw ge├»nstalleerd; had namelijk ook problemen met Skype en VLC die maar bleven stuiteren in de dock en niet startten.

Als iemand toch nog een oplossing heeft (hetzij voor in de toekomst) zou ik het graag weten!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.