3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    wmaat

Kan niet updaten…

Gisteren en vandaag getracht iOS 4.1 te installen op mijn 3G 8GB, maar net als bij de vorige versie lukt het niet. IPhone blijft hangen bij reservekopie maken, gisteren nog geen centimeter op geschoten na 8 uur reservekopie en vanaf vanmirgen weer geen steek verder.

Hoe kan ik dit oplossen? iPhone 4 komt pas over 2 weken en bovendien wil ik dat het gewoon werkt. Kan ik een soort reset naar fabrieksinstellingen uitvoeren zonder dat ik contacten en fotos kwijt ben?

Iemand een ander of soortgelijk probleem?

Bijdrager
    Vassilli

Ik zou lekker wachten op de iPhone 4. Des te mooier de overgang is:razz:

Bijdrager
    nielzr6

Ik had dezelfde problemen alleen met de iPhone 3Gs. Probeer onderstaande work arround maar is(uitgaande van gebruik icm een Mac):

– Probeer je foto’s/video’s eerst nog te synchroniseren met iPhoto anders ben je die allemaal kwijt.
    – Contacten worden bij elke keer aansluiten automatisch gesynct dus als de iPhone regelmatig aansluit zal je er hiervan niet zoveel van verliezen.
    – Sluit vervolgens je iPhone aan en herstel naar fabrieksinstellingen.( ik ga er vanuit dat je 4.1 al wel hebt gedownload)
    – Op dit moment wordt je iPhone hersteld en word ook automatisch 4.1 geïnstalleerd.
    – Hierna wordt er gevraagd of je de oude reservekopie terug wil zetten, afhankelijk van hoe oud deze is zou ik het wel/niet doen.

succes.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.